پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید حجت الاسلام کبیریان از مدرسه نجمه خاتون ری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با حضور در مدرسه علمیه نجمه خاتون شهر ری ضمن بازدید از بخش های مختلف این حوزه، در جریان فعالیت های علمی، تبلیغی، فرهنگی و پژوهشی طلاب و اساتید این مدرسه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کبیریان، صبح امروز با حضور در مدرسه علمیه نجمه خاتون واقع در شهر ری ضمن بازدید از بخش های مختلف این حوزه، در نشستی با هیئت امنا، مدیر و معاونین مدرسه در جریان فعالیت های علمی، تبلیغی، فرهنگی و پژوهشی طلاب و اساتید مدرسه علمیه نجمه خاتون قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار خانم نرگس یاوران مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون شهر ری و معاونین آموزش، پژوهش و فرهنگی مدرسه در گزارشی کوتاه به بیان فعالیت های علمی، قرآنی، فرهنگی و پژوهشی طلاب و اساتید این مدرسه پرداختند.

در پایان این دیدار حجت الاسلام و المسلمین کبیریان از مجاهدات و خدمات ارزنده مؤسس فقید مدرسه علمیه نجمه خاتون ری، آیت الله غیوری تجلیل کرد.

گفتنی است؛ تاسیس حوزه علمیه ویژه برادران در قم، تاسیس مجتمع آموزشی دخترانه شهید غیوری، تاسیس صندوق قرض الحسنه، احداث مجتمع فرهنگی امام حسن عسکری علیه السلام، و تاسیس حوزه علمیه نجمه خاتون سلام الله علیها شهر ری از جمله خدمات ارزنده آیت الله غیوری(ره) بود. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha