پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسئول بسیج رسانه آذربایجان غربی

حوزه/ مهرزاد صدقیانی گفت: توجه به منظومه فکری رهبر انقلاب در این بیانیه که معطوف به ایجاد تمدن نوین اسلامی می‌باشد، بسیار مهم است و رسانه‌ها باید جایگاه خود را در ایجاد تمدن نوین اسلامی در این بیانیه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از ارومیه، محمد مهرزاد صدقیانی، امروز در دومین نشست اعضای بسیج رسانه در گام دوم انقلاب با فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: رهبر انقلاب بعد از حضور غرور آفرین مردم در 22 بهمن ماه، بیانیه گام دوم انقلاب را در هفت بند به مردم و نخبگان جامعه ابلاغ کردند که در آن ضمن نگاه به مسیر چهل سال گذشته، افق چهل سال آینده ترسیم شده است.

وی ادامه داد: توجه به منظومه فکری رهبر انقلاب در این بیانیه که معطوف به ایجاد تمدن نوین اسلامی می‌باشد، بسیار مهم است و رسانه‌ها باید جایگاه خود را در ایجاد تمدن نوین اسلامی در این بیانیه پیدا کنند.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی بیان داشت: رسانه‌های معاند امروز برای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم به صورت غیر منصفانه عملکر چهل ساله انقلاب را مورد نقد و تخریب قرار می‌دهند و رسانه ضمن دفاع از عملکرد چهل ساله انقلاب باید کاستی‌ها را کوشزد کرده و اجازه میدان‌داری به رسانه‌های غیرانقلابی ندهد.

وی اضافه کرد: اوضاع برخلاف نگاه دشمنان انقلاب اسلامی رو به پیشرفت است و باید منفی‌گویی را از گفتارهای خود حذف کرده و در جهت امیدآفرینی در بین مردم حرکت کنیم.

همچنین در این نشست، یوسف پیربداقی رئیس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی هم با اشاره به آسیب‌های امروز رسانه ها، گفت: حسد و غضب از جمله آفت‌های امروز رسانه ها است و رسانه‌های استان در بحث مطالبه‌گری جایگاه خوبی ندارند.

وی ادامه داد: هیچ کشوری به توسعه و پیشرفت دست پیدا نمی‌کند مگر اینکه مردم و جامعه را پای کار و بدنه اجتماعی ایجاد کند که در اوائل انقلاب ما این مساله را مشاهده کردیم و رسانه امروز این وظبفه را بر دوش دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha