شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق تاکید کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می‌تواند رؤسای کشورهای بزرگ و پادشاهان و رؤسای عرب را خوار و ذلیل کند، امّا زمانی که پیامش به رهبر ایران رسید، مزه خواری و ذلّت را چشید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می تواند رؤسای کشور های بزرگ و پادشاهان و رؤسای عرب را خوار و ذلیل کند، امّا زمانی که پیامش به حضرت آیت الله خامنه ای رسید، مزه خواری و ذلّت را چشید.

وی افزود: واکنش امام خامنه ای بیانگر عزت و قدرت امت است، امّا رفتار بن سلمان ذلّت و ننگ امت را نشان می دهد.

آمریکا امروز از مقاومت و پایداری رهبری و ملت ایران حیرت زده است

شیخ قاووق با اشاره به اینکه آمریکا امروز از مقاومت و پایداری رهبری و ملت ایران حیرت زده است، گفت: ترامپ متوجه شده که فشار های اقتصادی ایران را تسلیم نمی کند و او به بن بست رسیده و راه خروجی ندارد.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: ترامپ به تنگنای استراتژیک رسیده و دچار حیرت و سردرگمی شده، پس اگر ایران را بزند دچار مشکل خواهد شد و اگر نزند باز در مشکل قرار دارد.

تحریم های آمریکا بر حمایت از حزب الله افزوده است

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: ترامپ گمان کرده اگر حزب الله را مورد تحریم مالی و اقتصادی قرار دهد، مردم این حزب را کنار زده و مجاهدین از مقاومت جدا می شوند، امّا گزارش هایی که از سفارت آمریکا به کاخ سفید می رسد می گوید که تحریم های آمریکا بر تایید و حمایت مردمی و سیاسی لبنان و منطقه از حزب الله افزوده است.

ایران محور مقاومت را تا رسیدن به پیروزی بزرگ رهبری می کند

عضو شورای مرکزی حزب الله اشاره کرد: ما امروز در مقابل معادله های جدیدی هستیم که ایران محور مقاومت را تا رسیدن به پیروزی بزرگ در تاریخ مقاومت و منطقه رهبری می کند و قدرت مقاومت را در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن و منطقه تقویت می سازد و در نتیجه مثلث اسرائیل عربستان سعودی و آمریکا تضعیف می شود.

وی در پایان با تاکید بر بیدار بودن لبنان در برابر تجاوز های اسرائیلی، خواستار تمسک به معادله ارتش، ملت و مقاومت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha