جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، پیاده روی اربعین را بِرند جهانی شیعه دانست و از فعالیت های فرهنگی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین در اربعین سال گذشته قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، امروز در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد گفت: پیاده روی اربعین حسینی امروز به یک برند جهانی در دنیا تبدیل شده و همه ساله جمعیت عظیمی از سراسر دنیا به این مسیر معنوی پا می گذارند و فریاد «لبیک یا حسین» را سر می دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین خاطر نشان کرد: در سال گذشته علی رغم افزایش برخی از قیمت ها، ملت ایران به عشق سید و سالار شهیدان این راه را با شکوه و عظمت خاصی برگزار کردند که در دنیا بی نظیر و ماندگار بود .

رئیس کمیته فرهنگی وآموزشی ستاد اربعین حسینی استان قزوین به تجمیع برخی از موکب ها در نجف، مسیر نجف و کربلا و کربلا اشاره و بیان کرد: خوشبختانه عشق و ارادت ملت مردم به سالار شهیدان به حدی است که اقدام به برپایی موکب در این شهرها می کنند و چه خوب است بتوانیم موکب هایی با برنامه های منسجم برای خدمت خوب و شایسته به زائران برپا کنیم.

حجت الاسلام نعمت الهی همچنین به فعالیت های حوزه علمیه قزوین در بخش رسانه ای، فرهنگی و همچنین اعزام مبلغ اشاره و خاطرنشان کرد: مسئول کار گروه یاوران معنوی اربعین حسینی و تیم رسانه ای و فرهنگی حوزه، در نجف و کربلا فعالیت های ارزشمند و ماندگاری داشتند که جای قدردانی دارد.

مدیر کل تبلیغات اسللامی استان قزوین همچنین بر لزوم برگزاری منظم جلسات ستاد اربعین در استان تاکید و خاطرنشان کرد: باید کمیته ستاد فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی در برگزاری منظم و شایسته جلسات ستاد اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha