سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سعید خورشیدی

حوزه/ برگزاری همایش توجیهی زائران، توزیع ۱۰۰۰ بسته فرهنگی بین زائران، اطلاع رسانی فعالیت های این ستاد از طریق خبرگزاری حوزه، مهر، و سایت تبیان، توجیه روحانیون در همایش طلایه داران تبلیغ در ۶ جلسه، تهیه و چاپ ۳۰۰۰ بروشور با موضوع زیارت اربعین، بخشی از فعالیت های ستاد مردمی اربعین قزوین در سال گذشته بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سعید خورشیدی در جلسه کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد گفت: در سال گذشته و با همه سختی ها و گرانی ارز باز هم مراسم پیاده روی اربعین حسینی با شکوه و حماسه بی نظیری برگزار شد که خشم دشمنان را در بر داشت.

وی ادامه داد: در سال گذشته ستاد مردمی اربعین حسینی استان قزوین، از ظرفیت دو تیم رسانه ای از صدا وسیما که همه روزه به صورت زنده و مستقیم از حال و هوای مراسم پیاده روی اربعین گزارشمی داد و دیگری از حوزه علمیه استان قزوین که توانست سه فیلم مستند را آماده و در رسانه ملی و استانی پخش نماید، استفاده کرد.

رئیس ستاد مردمی اربعین حسینی استان قزوین خاطرنشان کرد: خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین هم علاوه انتشار اخبار و تهیه مستند فعالیت های مبلغین حوزه علمیه قزوین در برخی موکب ها کار  را بر عهده داشت، همه روزه به صورت مستقیم و زنده با رادیو قزوین ارتباط داشت و اطلاع رسانی لازم را انجام می داد که جای قدردانی است.

توزیع 1000 بسته فرهنگی بین زائران پیاده اربعین

 رضا فضلی، از مسئولان ستاد مردمی اربعین حسین قزوین نیز از ارائه خدمات فرهنگی به زائران در سال گذشته خبر داد و گفت: برگزاری همایش توجیهی زائران، توزیع 1000 بسته فرهنگی بین زائران، اطلاع رسانی فعالیت های این ستاد از طریق خبرگزاری حوزه در قزوین، مهر، و سایت تبیان، توجیه روحانیون در همایش طلایه داران تبلیغ در 6 جلسه، تهیه و چاپ 3000 بروشور با موضوع زیارت اربعین، بخشی از فعالیتهای این ستاد در سال گذشته بود.

کارگروه بانوان ستاد اربعین قزوین فعال می شود

 رئیس کارگروه بانوان اربعین حسینی استان قزوین در این جلسه گفت:در سال گذشته و با همکاری حجت الاسلام نعمت الهی و حوزه علمیه خواهران 10 مبلغه برای پاسخگویی به سؤالات و شبهات به پیاده روی اربعین اعزام شدند.

در پایان این جلسه رئیس روابط عمومی سازمان حج وزیارت استان قزوین از ثبت نام 19500 نفر در سامانه سماح برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سال گذشته خبر داد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha