پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اولین توانمند سازی روحانیون و ائمه جماعات صنعت نفت 

حوزه/ اولین دوره آموزشی توانمند سازی روحانیون و ائمه جماعات صنعت نفت در سال ۹۸ به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز منطقه غرب و با حضور  ائمه جماعات شرکت های تابعه صنعت نفت در استان های کرمانشاه،همدان، کردستان و ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اولین دوره آموزش و توانمند سازی روحانیون و ائمه جماعات صنعت نفت در سال 98 امروز به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز منطقه غرب با حضور  ائمه جماعات شرکتهای تابعه صنعت نفت در استان های کردستان، کرمانشاه، همدان و ایلام برگزار شد.

در ابتدای این دوره، حجت الاسلام درویشی، رابط فرهنگی و مسئول امور روحانیون منطقه 7 صنعت نفت ضمن خوش آمدگویی به مهمانان اظهار داشت: آموزش یکی از مهمترین مقوله های دنیای پیشرفته و زندگی بشر در تمام اعصار بوده و امروزه به مهمترین عنصر برای رشد و توسعه و تعالی در همه ابعاد  زندگی بشر تبدیل شده است .

مسئول امور روحانیون منطقه غرب صنعت نفت در ادامه سخنان خود گفت: برگزاری دورهای آموزشی ائمه جماعات صنعت نفت چه به صورت فضای مجازی و چه حقیقی  از جمله مصوبات شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت، دفتر ارتباطات حوزوی، قرارگاه های فرهنگی و دفاتر ده گانه رابطین وزارت نفت می باشد .

وی ادامه داد، بر اساس ابلاغیه دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت یکی از معیارهای موثر در تمدید قراردادهای سال آینده حضور در دورهای آموزشی مذکور است.

در این مراسم، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، مدیر مدرسه سفیران شهرستان بیجار و تنی چند از روحانیون استان کردستان نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام محمودی، مدیر مدرسه سفیران بیجار درباره این همایش به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: برگزاری چنین دوره های برای روحانیون و ائمه جماعات بسیار مفید و حائز اهمیت است، لذا برگزاری منظم این دوره ها نقش مهمی در ارتقای سطح علمی و... روحانیون مذکور دارد.

مدیر مدرسه سفیران بیجار ادامه داد: در این گردهمایی روحانیون و ائمه جماعات استانهای غرب کشور از نزدیک با هم دیدار داشتند و به تبادل نظر و پیشنهادات خود پرداختند که این می تواند نقش بسزایی در ارتقای امور فرهنگی و مذهبی در شرکت های وابسته به وزارت نفت را به دنبال داشته باشد.

براساس این گزارش، مدرسین دوره آموزشی مذکور؛ حجت الاسلام جوانشیر و حجت الاسلام قاضی زاده از اساتید حوزه علمیه قم بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha