جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آزمون کتاب الفائق فی الاصول

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری آزمون ورودی سطح ۳ رشته تخصصی مشاوره اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،‌ حجت الاسلام رضا خدری صبح امروز در نشست معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری آزمون ورودی سطح ۳ رشته تخصصی مشاوره اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این آزمون با شرکت ۳۰ نفر از داوطلبان استان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر مکان برگزاری این آزمون را مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر اعلام کرد و گفت: نتایج این آزمون به زودی اعلام خواهد شد و پس از مشخص شدن نتایج،‌ قبول شدگان برای مصاحبه دعوت می شوند.

وی اضافه کرد: رشته تخصصی مشاوره اسلامی اولین رشته تخصصی در مقطع سطح ۳ حوزه علمیه استان بوشهر است؛ تحصیل در این رشته سه سال طول می کشد و افراد فارغ التحصیل به عنوان مشاور در مدارس علمیه مشغول به فعالیت شوند. علاوه بر این،‌ افراد فارغ التحصیل می توانند در مراکز مشاوره سطح استان و همچنین مراکز آموزشی و فرهنگی سطح استان مشاوره فردی و یا تدریس کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، ‌مهارت های زوجین،‌ تربیت فرزند،‌ مسائل خانواده و ازدواج، و مشاوره تحصیلی را از جمله موضوعات مشاوره فارغ التحصیلان حوزه علمیه عنوان کرد و افزود: کلاس های تخصصی مشاوره اسلامی سطح ۳ از مهر ماه سال جاری، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha