پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی پس از برگزاری جلسه هفتگی با مدیران مدارس علمیه تبریز، در مراسم پایان امتحانات مدارس علمیه حضور یافت و از مرکز تخصصی شیعه شناسی علامه امینی نیز بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، جلسه مدیران مدارس علمیه و مراکز حوزوی تبریز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی که هر هفته بصورت منظم و بدون وقفه برگزار می‌شود، صبح امروز به میزبانی مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، در سالن جلسات این مرکز برگزار شد و در خصوص مسائل، مشکلات و چالش‌های موجود گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

پس از برگزاری جلسه مدیران مراکز حوزوی تبریز، آیین اختتامیه امتحانات پایان سال تحصیلی مدارس علمیه تبریز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام مطهری اصل، مدیر حوزه علمیه استان و اساتید و طلاب در مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در مراسم اختتامیه امتحانات پایان سال تحصیلی حوزه علمیه تبریز با آرزوی موفقیت برای طلاب در این آزمون، امتحانات پایان سال تحصیلی را از مصادیق محاسبه عنوان کرد و  اظهار داشت: هر کس در پایان هر سال یا ماه و هفته و یا در پایان هر روز به محاسبه کارهای خویشتن بپردازد و عملکرد خود را در زمینه خوبیها و بدیها، اطاعت و عصیان، خدا پرستی و هوا پرستی دقیقا مورد محاسبه قرار دهد بر اساس آیات و احادیث از شایسته ترین امور در حق خود انجام داده است 

وی افزود: محاسبه نفس در اسلام از اهمیت والائی برخوردار است و کسانی که اهل محاسبه نفس نیستند، از پیروان راستین ائمه اهل بیت علیهم السلام محسوب نمی شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم پس از آیین اختتامیه امتحانات پایان سال، در مرکز تخصصی شیعه شناسی علامه امینی تبریز حضور یافت و از این مرکز بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha