جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: با توجه به تنوع فرهنگی و مذهبی در کردستان، دشمنان برنامه ریزی و هزینه های زیادی را برای ایجاد نفاق و تفرقه در این استان انجام داده و می دهند، ولی ولایتمداری، حب وطن و... مردم این دیار تاکنون دشمنان را در رسیدن به نیات پلید خود ناکام گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، شب گذشته در جمع طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران با اشاره به برگزاری باشکوه کنگره 5400 شهید استان کردستان، اظهار داشت: اگر خوب توجه کنیم کردستان یکی از استان های کشور بوده است که از بدو جنگ تحمیلی آماج حملات قرار گرفت و اکنون بعد از سالها هنوز هم مورد بغض و کینه دشمنان است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با اشاره به اینکه مردم کردستان در طول عمر 40 ساله انقلاب همواره امتحانش خویش را پس داده اند، گفت: با توجه به تنوع فرهنگی و مذهبی در کردستان، دشمنان برنامه ریزی و هزینه های زیادی را برای رسیدن ایجاد نفاق و تفرقه در این استان انجام داده و می دهند، ولی ولایتمداری، حب وطن و... مردم این دیار تاکنون دشمنان را در رسیدن به نیات پلید خود ناکام گذاشته است.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با روی کار آمدن ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا فشارها و تحریمهای اقتصادی برای تسلیم شدن ملت ایران بر این نظام شدت بیشتری گرفت به امید اینکه این نظام الهی و اسلامی تسلیم شود، ولی همگان می بینیم که اعمال و رفتارهای غیر متمدنانه و غیرانسانی ترامپ و اذنابش عمل عکس گرفته است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امروز دشمنان به دنبال هر بهانه ای هستند که این نظام را تضعیف و حتی از بین ببرند که بی شک این امر با حمایت برخی از کشورهای منطقه به ویژه رژیم غاصب اسرائیل انجام می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با اشاره به اینکه تلاش های دشمنان در طول این 40 از عمر انقلاب همیشه ناکام بوده است، گفت: بلف های سیاسی و تبلیغاتی سران آمریکا و برخی از کشورهای مرتجع و نیز تلاش آنان برای کشاندن نظام جمهوری اسلامی به میدان جنگ به نوعی نشان دهنده استیصال آنان در برابر این ملت و نظام است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه تضعیف جبهه مقامت در منطقه تاکنون با شکست روبرو شده است، گفت: یکی دیگر از برنامه ها و پروژه های دشمنان وحدت جهان اسلام به ویژه آمریکا، سران آل سعود و رژیم صهیونیستی در هم شکستن جبهه مقاومت به هر قیمتی است، ولی اکنون جبهه مقاومت به تهدید بزرگی برای زورگویان و تروریسم دولتی در منطقه و حتی جهان مبدل شد که این را باید نشات گرفته از آرمانهای جمهوری اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود گفت: دشمنان به خوبی از توان نظامی و سیاسی ایران در منطقه و دیگر نقاط جهان مطلع است لذا اگر چنین نبود بی شک خیلی قبل ها برنامه های پلید خود را علیه این نظام اسلامی پیاده می کردند.

براساس این گزارش در پایان این مراسم برخی از طلاب و بسیجیان به بیان و تشریح وضعیت کنونی کشور و منطقه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha