پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: امروز دشمنان به هر قیمتی به دنبال تضعیف ایران اسلامی هستند، لذا همه باید هوشیار و دشمن شناس باشیم و با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیات پلید دشمنان را خنثی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و ستون های دین مبین اسلام است، لذا بی توجهی به آن صدمات جبران ناپذیری بر پیکره جامعه اسلامی وارد می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی‌ شاهرودی ادامه داد: اگر امروز می بینیم که عده ای بی ایمان و ضعیف النفس دست در بیت المال می کنند و اختلاس هایی انجام می دهند، باید گفت که این عمل به هیچ وجه شایسته نظام نبوده و نیست.

وی تصریح کرد: اگر این افراد به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه کنند بی شک هرگز خود را در دام این گناه بزرگ نخواهند انداخت.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: متاسفانه باید گفت که در جامعه سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر کم رنگ شده است در حالی که این سنت بارها در قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: امروز دشمنان به هر قیمتی به دنبال تضعیف ایران اسلامی هستند، لذا همه باید هوشیار و دشمن شناس باشیم و با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیات پلید دشمنان را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت زکات در جامعه اسلامی اظهار داشت: پرداخت زکات و توجه به این دستور اکید اسلام می تواند تا حد قابل توجهی از فقر در جامعه اسلامی بکاهد، زیرا مسئولان فرهنگی و دینی برای نهادینه سازی فرهنگ زکات در جامعه تلاششان را دوچندان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: امروز جامعه اسلامی بیشتر از هر دوره دیگری نیازمند برخورد با منکرات و تهاجم فرهنگی دشمنان است، لذا تلاش ها و برنامه های فرهنگی در سطح جامعه باید گسترش بیشتری داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha