جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمله شبانه شهرک نشینان اسرائیلی به اتومبیل ها و خانه های مسکونی

حوزه/حمله شبانه شهرک نشینان اسرائیلی به اتومبیل های فلسطینیان و منازل آنان و خسارت وارد کردن به اموال مردم، پنجمین حمله صهیونیست ها در یک ماه گذشته بوده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از xinhuanet، شهرک نشینان اسرائیلی شب گذشته، شبانه به اتومبیل های فلسطینیان در کرانه باختری حمله کرده و با اسپری رنگ شعارهای صهیونیستی بر بدنه اتومبیل ها انجام دادند.

به گفته ساکنین محلی، این حمله که در شمال شرقی سنجل در رام الله به وقوع پیوست پنجمین حمله اسرائیلی ها به املاک و اموال مردم فلسطین در عرض یک ماه گذشته بوده است.

ساکنین به خبرنگاران گفته اندکه حداقل 12 اتومبیل خسارت دیده اند.

تصاویر منتشر شده از منطقه سنجل نشان داد که لاستیک اتومبیل ها پنچر شده و شعارهای نفرت آمیزی بر روی بدنه اتومبیل ها و همچنین خانه های مردم در شهر نوشته شده اند. شعارها فلسطینیان را «تروریست» و «متجاوز» خطاب  کرده، این درحالی است که صهیونیست ها سرزمین فلسطینیان و خانه های آنان را اشغال کرده اند!

سخنگوی پلیس اسرائیل نیز با انتشار بیانیه ای گزارش خسارات وارد آمده به فلسطینیان را تایید کرده و مدعی شده اسرائییل تحقیقاتی در این رابطه انجام می دهد.

گفتنی است سه شنبه گذشته به 23 اتومبیل در شهر دیر ایستا در جنوب شرقی شهر نابلس خسارت وارد آمد. پیش از آن نیز شعارنویسی نژادپرستانه در روی دیوار مسجدی در شهر ملک در شمال شرقی رام الله داده شد. اوایل ماه ژوئن نیز حمله مشابه ای در شمال کرانه باختری به وقوع پیوست.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha