جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابراهیمی

حوزه/ رئیس بسیج دانش آموزی قزوین از برگزاری اردوی بصیرتی و فرهنگی طرح فرهنگی شهید بهنام محمدی با شرکت ۲۴۰۰ دانش آموز از ۱۵ تیر، با همکاری مبلغین و طلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، رضا ابراهیمی، امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از همراهی و توجه حوزه استان به بسیج دانش آموزی، گفت: در سال گذشته که اردوی طرح ولایت در استان البرز برگزار شد، حضور روحانیون و مبلغین حوزه علمیه قزوین بسیار مشهود و قابل تحسین بود. امیدواریم بتوانیم این رسالت خطیر را به نحو شایسته به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن، افزود: دشمنان سعی می کنند با ترویج افکار مخرب در میان جوانان آنها را به آینده جامعه مایوس کرده و اعتقادات و باوهای دینی را در ذهن و اندیشه آنها بخشکانند.

رئیس بسیج دانش آموزی استان قزوین به اجرای طرح بصیرتی و فرهنگی دانش آموزان منتخب استان قزوین با شرکت 2400 دانش آموز از 15 تیر ماه خبر داد و بیان کرد: این برنامه در قالب طرح شهید بهنام محمدی با عنوان «پیوند مدرسه، مسجد و خانواده» تا دهم شهریور در اردوگاه شهید بابایی قزوین و با محوریت مبلغین و طلاب در حال اجراست.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha