شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام احمد منزه مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین گفت: دستگاه های فرهنگی، ناجا و مردم انقلابی بدانند که دشمنان ترکش خورده از حجاب و عفاف، با کشف حجاب برخی زنان معلوم الحال، به دنبال تست غیرت از مومنین انقلابی هستند.

حجت الاسلام احمد منزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اهمیت حجاب، با تمسک به آیه 59 سورۀ احزاب که می فرماید: ای پیغمبر (ص) با زنان و دختران خود و زنان مؤمنان بگو که خویشتن را به چادر فرو پوشند،گفت: حضور زنان و دختران مومن و انقلابی در صفوف بهم فشرده راهپیمایی های دوران انقلاب بار دیگر هویت واقعی زن مسلمان ایرانی را به آنان برگرداند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین با بیان اینکه دشمنان اسلام نیک دریافته اند که پیروزی در دفاع مقدس بر کفر جهانی و الگو قرار گرفتن کشور ما در دنیا علیه استکبار، نشأت گرفته از تربیت صحیح مادران و همسران ایرانی است، افزود: پیشرفت های اعجاب انگیز امروز ما، مرهون حضور زنان و حمایت همه جانبه آنان از ادامۀ مسیر مبارزه با کفر جهانی است.

وی تصریح کرد: اقتدا نمودن زن ایرانی در مسیر مبارزه با اهریمنان و دشمنان قرآن و عترت(ع) ریشه در مکتب فاطمی(س) و صبر زینبی(س) دارد که در سنگر حجاب و عفاف، همچنان می رزمند.

حجت الاسلام  منزه با اشاره به اینکه اسلام از یک سو بهشت را در سایه شمشیر های آخته مجاهدان راه حق می نگرد، و از سوی دیگر بهشت برین را زیر پای مادران می داند، گفت: گویا اسلام با لطافتی در خور توجه، نقش زن را در تربیت و پروراندن مجاهدان صحنه نبرد و پیکار جویان راه خدا تبیین می کند.

وی با بیان اینکه بدرقه رزمندگان اسلام توسط مادران و همسرانشان در دوران دفاع مقدس جهت عزیمت به جبهه های حق علیه باطل، جلوه هایی از پایبندی مردم را به فرهنگ عاشورا را به نمایش گذاشت، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی تنها راه شکست ما را گسترش فرهنگ بی دینی و حیایی در بین زنان و دختران جامعه می دانند که نیاز به هوشیاری مسئولین فرهنگی دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین با اشاره به اینکه زنان با حجاب جامعه ما از آغازین روزهای نهضت اسلامی تا کنون نیمی از سختی ها و مشقت ها را دوشادوش مردان و فرزندان انقلابی خود را متحمل شده اند و همین موضوع دشمنان اسلام را سخت نگران  کرده است، ابراز داشت: دست های مرموزی به دنبال مقابله علنی با حجاب و عفاف در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام منزه با بیان اینکه قدر و منزلت زن در متون دینی و منابع اسلامی، نشانگر جایگآه والای زن در اجتماع است، گفت: به لطف الهی درخشش بانوان ایرانی بر سکوهای قهرمانی علمی و ورزشی جهان، مایه افتخار نظام اسلامی و اثبات اینکه حجاب محدودیت نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه زنان پاسداران کرامت و شرف بوده که حجاب را سنگر عفاف و فضیلت می دانند، تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی، ناجا و مردم انقلابی بدانند که دشمنان ترکش خورده از حجاب و عفاف، با کشف حجاب برخی زنان معلوم الحال، به دنبال تست غیرت از مومنین انقلابی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha