جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیران استانی ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور

حوزه/ دبیران استانی ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور و مدیران ستادهای استانی جشنواره مردمی کرامت در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گردهم آمدند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، نشست دبیران استانی ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور و مدیران ستادهای استانی جشنواره مردمی کرامت ظهر امروز در سالن جلسات دارالضیافه حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی رئیس کارگروه محتوایی و فرهنگی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور و معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت به ایران سخن پرداخت.

وی اظهار داشت: جشنواره مردمی کرامت در استان‌های مختلف کشور در دهه کرامت برگزار می شود که هدف از این کار، ایجاد اتصال دل‌های عاشقان اهل‌بیت(ع) با حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمنان اسلام ناب، همه جانبه برای به انحراف کشاندن جوانان از آموزه‌های دینی و ترویج امور شیطانی در جامعه در تلاش هستند؛ در چنین شرایطی، بهترین راه مبارزه و مقابله با آنها، توجه دادن جوانان به اهل‌بیت(ع) است.

وی با اشاره به نقش دهه کرامت در ترویج معارف مکتب اهل بیت(ع) اظهار داشت: شما در استان‌های مختلف، عهده‌دار مسئولیتی بزرگ هستید و در مقابله با برنامه‌های ضد دینی، نقش محوری و تأثیرگذار دارید.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha