سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دبیران استانی ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور

حوزه/ مدیرکل تبلیغات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ویژه اصحاب رسانه، جشنواره‌ای را درنظر گرفته‌ایم تا با مشارکت حرم مطهر بانوی کرامت و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بتوانیم از افراد و مجموعه‌هایی که در راستای خدمت به حرم بانوی کرامت گام‌های متفاوتی را برداشته‌اند تجلیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهدی کلانترزاده ظهر امروز در نشست دبیران استانی ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور و مدیران ستادهای استانی جشنواره مردمی کرامت که در سالن دارالضیافه حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه جشنواره مردمی کرامت و دیگر برنامه‌هایی دهه کرامت هر ساله رونق بیشتری پیدا می‌کند، اظهار کرد: شهرداری قم با ۱۶ سازمان و هشت منطقه آماده است تا بتواند در راستای خدمت به کریمه اهل‌بیت(س)، برنامه‌های دهه کرامت را بیش از پیش رونق بخشد.

وی با اشاره به اینکه روابط‌ عمومی‌های مناطق شهرداری قم به‌عنوان خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) انتخاب شده‌اند، اضافه کرد: این افراد آماده هستند تا از ظرفیت‌های موجود در شهرداری برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه افتتاحیه‌های پروژه‌های بزرگ و مهم شهر قم را به دهه کرامت اختصاص داده‌ایم، تصریح کرد: کارگاه هنری با حضور هنرمندان برگزار کردیم تا آثار جدیدی در اختیار مجموعه‌های مختلف در سطح کشور از جمله روابط عمومی‌های شهرداری‌های کشور قرار گیرد.

وی از برپایی نمایشگاهی به مناسبت دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت یاد کرد و گفت: ویژه اصحاب رسانه نیز جشنواره‌ای را درنظر گرفته‌ایم تا با مشارکت شهرداری، حرم مطهر بانوی کرامت و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بتوانیم از افرادی و مجموعه‌هایی که در راستای خدمت به حرم بانوی کرامت گام‌های متفاوتی را برداشته‌اند تجلیل کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha