شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمایشگاه «نه به ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا» در واشنگتن دی سی

حوزه/ شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) با همکاری ائتلاف «نه به ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا» و همچنین اعضای کنگره نمایشگاه عکس و کنفرانس مطبوعاتی در کاپیتول هیل برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از یاهو، امروز چهارشنبه 26 ژوئن، نمایشگاه موقتی عکس های هنری توسط دو نهاد از جمله شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) با مشارکت  ائتلاف «نه به ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا»  و همچنین اعضای کنگره در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاپیتول هیل در واشنگتن دی سی برگزار شد.

این نمایشگاه در نخستین سالگرد تصمیم دیوان عالی آمریکا برای برپا داشتن ممنوعیت برگزار شده و قرار است در آن آثار مخرب تصویب فرمان اجرایی ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا توسط دونالد ترامپ نشان داده شوند.

نمایندگان مسلمان کنگره از جمله ایلهان عمر، نماینده زن محجبه سومالیایی تبار در این کمپین شرکت کرده تا درباره تاثیراتی که ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا بر زندگی مردم گذاشته بیشتر صحبت کرده و حمایت برای قانون «ضدممنوعیت» را در میان مردم به دست بیاورد.

نیهاد اواد مدیر اجرایی ملی شورای کایر نیز در کنفرانسی خبری برای مردم صحبت کرد. همچنین یک نمایشگاه هنری یک روزه عکس نیز تصاویری از خانواده هایی را که از در اثر طرح ممنوعیت از هم دیگر جدا افتاده اند نشان داد. از اعضای کنگره و بازدیدکنندگان خواسته شده تا نمایشگاه را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha