سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: وقتی شخصی همه درها را به روی خودش بسته می بیند ناچار خود را به در و دیوار می کوبد تا نجات پیدا کند، مصداق این جمله، رفتارهای غیر منطقی و جاهلانه رئیس جمهور آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اشاره به اقدامات ترامپ، گفت: تصمیم های عجولانه و غیر منطقی از یک شخصی زمانی صادر می شود که به بن بست رسیده باشد. وقتی شخصی همه درها را به روی خودش بسته می بیند ناچار خود را به در و دیوار می کوبد تا نجات پیدا کند، مصداق این جملات، رفتارهای غیر منطقی و جاهلانه رئیس جمهور آمریکا است.

وی اظهار کرد: وقتی شوکت و عظمت پوشالی یک ابرقدرت در سرنگون شدن پیشرفته ترین پهپادها به اثبات می رسد، ناچار است حرف های غیر منطقی بزند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا در حالی مهمترین شخصیت سیاسی و الهی جهان یعنی مقام معظم رهبری را تحریم می کند  که تحریم های آمریکا در حال بی اثر شدن است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: رژیم آمریکا از داخل و از خارج دچار تزلزل فراوان شده است و امید می رود بعد از فروپاشی شوروی، این ابرقدرت پوشالی هم به نابودی کشیده شود.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha