سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مدرسه علمیه منصوریه شیراز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز اعزام هفتگی طلاب جهت تبلیغ در روستاها و شهرها را مورد توجه قرارداد و گفت: هر هفته به مدت دو روز پنج‌شنبه و جمعه ۶۰ نفر از طلاب در روستاها و شهرها به تبلیغ معارف دین، بیان احکام، اقامه نماز جماعت و برپایی سخنرانی‌های مذهبی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام حمیدرضا حدائق در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به پذیرش طلاب جدیدالورود اظهار داشت: با توجه به انجام مصاحبه از طلاب جدیدالورود تاکنون حدود 60 نفر متقاضی ورود به این مدرسه هستند.

وی افزود: متقاضیان ورود به مدرسه از طریق ثبت‌نام سایت و مرکز مدیریت 18 نفر است که در حال انجام مصاحبه پذیرش هستیم، مابقی داوطلبان به‌صورت کمیسیونی بوده و ثبت‌نام نکرده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه مصنوریه شیراز به برگزاری اردوهای جهادی طلاب در سطح استان اشاره و تصریح کرد: طلاب به‌صورت گروهی در مناطق محروم استان فارس  مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند و با شناسایی خیرین، اشتغال‌زایی برای خانواده‌های نیازمند را نیز انجام می‌دهد.

وی در ادامه بیان داشت: گروه جهادی طلاب 20 نفره بوده که به‌صورت گروهی و بخش بخش در مناطق محروم به فعالیت و ساخت‌وساز می‌پردازند.

حجت‌الاسلام حدائق همچنین اعزام هفتگی طلاب جهت تبلیغ در روستاها و شهرها را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: هر هفته به مدت دو روز پنج‌شنبه و جمعه 60 نفر از طلاب در روستاها و شهرها به تبلیغ معارف دین، بیان احکام، اقامه نماز جماعت و برپایی سخنرانی‌های مذهبی می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha