سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات کشور معلول بی کفایتی برخی مسئولان است، گفت: رسانه های بیگانه این گونه به افکار عمومی ایران القا می کنند که وضعیت کنونی کشور کاملا معلول تحریم هاست، در حالی که این بلوف های سیاسی به نوعی جنگ روانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی، صبح امروز در جمع تعدادی از بسیجیان شهرستان بیجار اظهار داشت: در ماه های اخیر شاهد تحولات و تحرکات جدید و تشدید فشارهای اقتصادی دشمن علیه ملت ایران هستیم.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار ادامه داد: این روزها دشمن به دنبال بهانه ای برای وارد آوردن ضربه بر پیکره نظام اسلامی است، لذا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید هوشیاری ملت دو چندان شود.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات کشور معلول بی کفایتی برخی مسئولان است، گفت: رسانه های بیگانه این گونه به افکار عمومی ایران القا می کنند که وضعیت کنونی کشور کاملا معلول تحریم هاست، در حالی که این بلوف های سیاسی به نوعی جنگ روانی است.

حجت الاسلام معصوم خانی با تاکید بر اینکه ایجاد جامعه ملتهب خواسته و آرزوی دشمنان است، بیان داشت: ایجاد و نشر تفکرات التقاطی و غیردینی، تلاش برای زدودن باورهای دینی از بطن جامعه اسلامی یکی دیگر از برنامه های بلندمدت دشمنان دین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیاز امروز جامعه اسلامی وحدت در مقابل دشمنان است، ولی باید اذعان کرد که بسیاری از کشورهای مسلمان در دام دشمنان وحدت جهان اسلام افتاده اند که این برای امت اسلام اسف‌بار است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی، همواره تلاش دشمنان ایجاد بدبینی جامعه نسبت به حوزه و حوزویان بوده است، ولی بینش و دشمن شناسی ملت ایران هرگز اجازه نداده است که این نقشه دشمنان عملی شود.

حجت الاسلام معصوم خانی در ادامه تاکید کرد: یکی از امتیازات طلاب و روحانیون که در سالهای اخیر تمام جامعه به عینه شاهد آن بود، حضور فعال این قشر بزرگ در حوادث و اتفاقاتی همانند زلزله کرمانشاه و سیل اخیر در برخی از استانهای کشور بود.

این استاد حوزوی تصریح کرد: متاسفانه عده ای اینگونه تبلیغ می کنند که وجود حوزه های علمیه آنچنان ضرورتی برای جامعه ندارد، در حالی که وجود مدارس علمیه و حوزه های علمیه در طول این سالهای خلاهای دینی جامعه را پر کرده است و از تشکیل و رشد جریان های الحادی و ضددینی جلوگیری کرده است.

حجت الاسلام معصوم خانی در پایان سخنان خود گفت: باید از شما بسیجیان که همواره در کنار روحانیت و حوزویان حضور فعال داشته و دارید تقدیر کنیم و این امر را به فال نیک بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha