سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دوره تابستانی تبریز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز با بیان اینکه دوره ارتقائی تابستانی پیروان امام خامنه‌ای در تبریز برگزار می‌شود، گفت: استقبال زیاد طلاب از سراسر کشور ما را مجبور کرده است تا از سایر مدارس علمیه تبریز برای اجرای این طرح کمک بگیریم.

حجت‌الاسلام روح الله بجانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز اشاره به برگزاری طرح پیروان امام خامنه ای در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز گفت: اردوی تابستانی ارتقایی و جبران نواقص طلاب سطح ۱ همزمان با سراسر کشور در حوزه امیرالمومنین علیه السلام تبریز برای طلاب پایه های اول تا ششم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام برای این دوره که طلاب سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند، از روزهای گذشته آغاز شده است و تا روز جمعه هفتم تیرماه ادامه دارد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز با اشاره به تعداد بالای ثبت‌نام کنندگان در این دوره ارتقایی، بیان داشت: استقبال چشمگیر طلاب از سراسر کشور ما را مجبور کرده است تا از سایر مدارس علمیه تبریز نیز در این طرح کمک بگیریم و حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام مطهری اصل، مدیریت حوزه های علمیه استان هم برای برگزاری باکیفیت این طرح تأکید داشته و پیگیر موضوه هستند.

حجت‌الاسلام روح الله بجانی خاطرنشان کرد: در کنار دروس حوزوی، برنامه های تفریحی، ورزشی و بصیرتی نیز اجرایی خواهد شد .کارگاه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای طلاب نیز از دیگر برنامه هایی است که در قالب این طرح برگزار می‌گردد.

وی اضافه کرد: سعی ما بر این است تا از اساتید شاخص و برجسته سطح ۱ حوزه تبریز در این طرح استفاده شود، همانگونه که حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی امروز از برترین حوزه های کشور به لحاظ علمی و پژوهشی است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه اردوهای تابستانی حوزه فرصت مناسبی برای ارتقا و جبران سطح علمی طلاب می‌باشد، گفت: طلابی که در کلاسهای برخی دروس ترم های گذشته شرکت نکرده و یا از سال و ترم گذشته حد نصاب نمره قبولی برخی دروس را کسب نکرده اند، می‌توانند با شرکت این دوره تابستانی، نواقص علمی مد نظر را برطرف نمایند و مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز در تلاش است تا فضای مناسبی را برای همه علاقمندان ایجاد نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha