سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر در کشور، ایده های انقلاب را توانستید عمل کنید ، همه اندیشه های جهان را تصرف خواهید کرد، گفت: سازمان تبلیغات خود را برای ۴۰ سال دوم انقلاب آماده و مجهز کند و حرف نهایی را بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار جمعی از کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان، با بیان اینکه نقش تبلیغ در امور دنیوی و معنوی بسیار روشن است، گفت: از موثرترین عوامل روی فکر و روح بشر، تبلیغ است و این موضوع همیشه در تاریخ بوده است.

وی با بیان اینکه امروز واضح تر از همیشه می بینیم که شرکت های تبلیغاتی به وجود می آیند و چه تاثیراتی دارند، گفت: ابزار و امکانات تبلیغ امروزه از هر زمانی بیشتر است، لذا با نوآوری و خلاقیت می توان دین را به خوبی تبلیغ کرد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه افرادی که دانش، تجربه و ذوق و استعداد خاصی را دارند می توان از آنها به عنوان گروه اندیشه ورز برای تبلیغ دین در شیوه های جدید استفاده کرد، گفت: نباید از شیوع های جدید تبلیغ غافل بود چراکه دشمن از هر طریقی برای تبلیغات خود استفاده می کند به طوری که می بینیم حتی در اموری که ظاهر آن جنبه نظامی دارد اما هدف آن تبلیغاتی است مانند گروه تروریستی داعش که فقط برای تخریب چهره اسلام ناب آن را به وجود آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه ظرفیت ها، امکانات و شیوه ها می تواند نقش تبلیغاتی داشته باشد، اظهارداشت: روح تبلیغات باید حقیقت دین و ایمان همراه باشد.

وی خطاب به روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی استان، تاکید کرد: اندیشه امام صادق(ع) و اهل بیت(ع) و حقیقت انقلاب را با همه ابزار تبلیغ و تبیین کنید.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه اگر در کشور، ایده های انقلاب را توانستید عمل کنید،  همه اندیشه های جهان را تصرف خواهید کرد، گفت: سازمان تبلیغات خود را برای 40 سال دوم انقلاب آماده و مجهز کند و حرف نهایی را بزند.

 

انتهای پیام/ ش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha