جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر مدرسه سفیران فسا

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت فسا از برگزاری مراسم عزاداری امام صادق(ع) به میزبانی این مدرسه خبر داد و گفت: مراسم عزاداری امام صادق(ع)، شنبه هشتم تیرماه، با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین کافی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم هادئی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: مراسم شهادت امام صادق(ع) حدود 11 سال است که در مدرسه علمیه صادق آل محمد(ص) در حال برگزاری است.

وی بابیان اینکه پیش از برگزاری مراسم عزاداری از سوی مدرسه علمیه سفیران فسا، هیچ مراسم متمرکزی با این عنوان در سطح شهرستان برگزار نمی‌شد، افزود: اکنون چندین سال است که با حضور حدود سه هزار عزادار این مراسم از جلوی مدرسه سفیران آغاز و تا مسجد امام صادق(ع) در بازار فسا ادامه می‌یابد و دسته‌های عزاداری مسیر حدود 2 و نیم کیلومتری را به عزاداری می‌پردازند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت فسا از وداع با شهید گمنام در مراسم امسال عزاداری خبر داد و تصریح کرد: ساعت چهار صبح روز شنبه پیکر پاک شهید گمنام به مدرسه علمیه سفیران آورده می‌شود که مراسم وداع ویژه طلاب و روحانیون نیز در همین مکان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم عزاداری نیز ساعت ۸ صبح با قرائت کلام‌الله مجید آغاز و پس‌ازآن قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام رنجبری از مداحان اهل‌بیت(ع) و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین کافی نیز به ایراد سخن خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام هادئی ابراز کرد: پس از مراسم عزاداری اقامه نماز بر پیکر شهید گمنام و در ادامه تشییع پیکر شهید گمنام انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای دسته‌های عزاداری بیش از 2 هزار غذا طبخ خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha