شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات خراسان جنوبی گفت: امسال تمام فعالیت های فرهنگی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی پیوست اجتماعی دارد به طوری که تا پایان تیرماه ۱۳ جهیزیه به محرومان داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی امروز دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای موفق و تاثیرگذار در حوزه دین است، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری این سازمان تاکنون منشاء خدمات زیادی بوده است.

وی با بیان اینکه تقویت اراده مردم برای مبارزه تمدنی و تمدن سازی اسلامی که مقدمه ای برای ظهور است، از ماموریت های تبیلغات اسلامی است، افزود: یکی دیگر از ماموریت های این سازمان تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب است که در این راستا دوره ای را برای روحانیون استان با حضور علمایی از قم برگزار خواهیم کرد.

مدیر کل تبلیغات خراسان جنوبی حمایت از رونق تولید  را از دیگر ماموریت های برای سال جدید عنوان کرد وگفت: مهمترین سیاست سازمان در دور جدید خود، مردم سازی تبلیغ است که قدم هایی برای اجرای این طرح برداشته شده است.

حجت الاسلام رضایی اظهارداشت: امسال تمام فعالیت های فرهنگی و مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی پیوست اجتماعی دارد به طوری که تا پایان تیرماه 13 جهیزیه به محرومان داده می‌شود.

وی به حضور پررنگ روحانیون در کنار سیل زده ها اشاره کرد وگفت: این موضوع دیدگاه خیلی از افراد نسبت به روحانیت را تغییر داد.

انتهای پیام/ ش 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha