چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام کاظم صدیقی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به فشار یک شبکه قوی در حوزه بی حجابی، فسادها و هنجارشکنی‌ها گفت: متأسفانه برخی مسئولان هم خوششان نمی‌آید که تلاشی برای تحقق اسلام داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، در نشست هیأت رئیسه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با اشاره به اهمیت فعالیت مسئولان نهاد در دانشگاه‌ها گفت: حضور مسئولان نهاد در دانشگاه‌ همانند حضور در جبهه است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به تغییرات صورت گرفته در ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در گذشته اقداماتی در ستادهای امربه معروف و نهی از منکر صورت گرفته بود. به طور مثال  ستاد مشهد که جزو ستادهای فعال بود در سال بیش از 360 هزار تذکر لسانی داشته است، ولی وقتی گفتیم تأثیر این تذکرات چه بوده پاسخی نیافتیم. 

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم، مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ببینند چه کمکی می‌کنند به ستاد داشته باشند. 

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: ما روزانه می‌بینیم درباره بی‌حجابی‌ها، فسادها، هنجارشکنی در ابعاد مختلف فشار می‌آورند. یک شبکه قوی هم این کار را می‌کنند و متأسفانه برخی مسئولان هم گویا خوششان نمی‌آید که ما تلاشی در تحقق اسلام داشته باشیم و سکولاریسم دارد در حوزه‌ها هم اثرش را می‌گذارد و می‌بینیم برخی به حکومت و ولایت کاری ندارند و راه خودشان را می‌روند.

وی افزود: اخیراً نشستی در دفتر دادستان کل بودیم که مسئولان مؤثر حاضر بودند نماینده‌هایی از نهادهای مختلف حضور داشتند. در این جلسه از وزارت صنعت در امر پوشاک گزارشی داشتیم این بود که نه تنها به تولیدکنندگانی که مشوق عفاف و حجاب را کمک نکرده‌اند، بلکه سنگ‌اندازی هم شده و به دیگران کمک کرده‌اند.

امام جمعه موقت تهران در خاتمه با اشاره به برگزاری نشست گفت: این نشست‌ها بهتر است ادامه داشته باشد و ما هم خروجی کارهایی که شده را اینجا ارائه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha