جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمدیان در بیست و دومین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران با تقدیر از ابتکار تاسیس این شورا توسط آیت الله اعرافی و تشکیل آن در استان تهران، گفت: اهمیت حوزه علمیه تهران به عنوان حوزه ای با سابقه و عریق باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، بیست و دومین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران با حضور مدیران نهادهای حوزوی در دفتر معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان، مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از ابتکار تاسیس این شورا توسط آیت الله اعرافی و تشکیل آن در استان تهران، با تاکید بر ادامه این جلسات، گفت: اهمیت حوزه علمیه تهران بعنوان حوزه ای با  سابقه و عریق باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به لزوم توجه جدی به استیفای حقوق مادی و معنوی حوزه علمیه استان تهران، گفت: برای تحقق این امر، توجه حوزه علمیه استان به ظرفیت های بالفعل و بالقوه پایتخت مانند: مرکزیت حکومت اسلامی، وجود دانشگاه های اصلی کشور و... و برنامه ریزی برای ارتباط مؤثر با آنان، ضرورت دارد.

مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در پایان خاطرنشان کرد: جهت دهی موضوعات جلسه نهادهای حوزوی به مسائل راهبردی و اولویت دار حوزه علمیه استان تهران از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه واقع شود.

313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha