جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا معروف خالدی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: یکی از مهمترین برنامه های دشمنان در بحث ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی دور ساختن جوانان از دین خداست، لذا مسئولان فرهنگی باید کاملا هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا معروف خالدی، امروز در همایش سیاسی فرماندهان ارتش که در لشکر 28 پیاده کردستان برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت استراتژیک ارتش در حفظ امنیت کشور، اظهار داشت: جهان به خوبی می داند که پیروز نهایی جبهه مقاومت است.

ماموستا خالدی در ادامه سخنان خود به برخی از روش های تقابل جهان کفر به دنیای اسلام اشاره کرد و افزود: امروز دشمن که در حوزه های مختلف خود را ناکام می بیند به دنبال ترفند قدیمی انداختن تفرقه و دو دوستگی در بین امت اسلام است.

امام جمعه موقت سنندج اظهار کرد: کسی نمی تواند منکر برخی از اختلافات تفکری و فقهی بین اهل سنت و تشیع باشد، ولی این اختلافات به حدی ناچیز و پیش افتاده است که بیان آنها هیچ جایگاهی ندارد.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود تاکید کرد: مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خویش در سال 1388 به استان کردستان خط بطلانی بر نیات پلید طرفداران اختلاف بین اهل سنت و اهل تشیع در این خطه کشیدند.

ماموستا خالدی افزود: یکی از مهمترین برنامه های دشمنان در بحث ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی، دور ساختن جوانان از دین خداست، لذا مسئولان فرهنگی و مذهبی باید کاملا هوشیار باشند.

امام جمعه موقت سنندج در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه شاهد وحدت جهان کفر در مقابل اسلام و جبهه مقاومت هستیم، گفت: بی شک در آینده ای نزدیک شاهد پیروزی نهایی جبهه مقاومت بر دشمنان اسلام با رهبری حکیمانه امام خامنه ای خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha