جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر

حوزه/ معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(سلام الله علیها)میبد؛ از برگزاری مراسم تجلیل از شرکت کنندگان درکارگاه علمی «روش تفکر انتقادی» خبر داد.

صدیقه فاضلی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، گفت: در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر مدیر حوزه های علمیه استان یزد و حجت الاسلام محمد علی مبینی، آیین تجلیل از طلاب سطح سه شرکت کننده در کارگاه علمی روش تفکر انتقادی تجلیل شد.

در این مراسم دکتر سید جلیل میرمحمدی میبدی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی یزد، دارا بودن انگیزه پژوهش برای طلاب را مهم خواند و و  با طرح یک سؤال افزود: شما چه اندازه تلاش کردید تا روح پژوهش بر شما حاکم باشد؟

وی پس از استماع پاسخ های شرکت کنندگان، اظهار کرد: یک طلبه برای تدریس، تألیف، تبلیغ و تغییر نگاه در تربیت، نیازمند است که محقق توانمند شود و این مهم با پژوهش و تحقیق در زمینه های مختلف امکان پذیر است.

در ادامه این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین کارگر و حجت الاسلام و المسلمین مبینی و خانم افسر قاسمی مدیر مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران حضرت زهرا(سلام الله علیها) با اهدای جوایزی از پژوهشگران حاضر در کارگاه علمی «روش تفکر انتقادی» تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha