جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عکس

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد از برگزاری دو کارگاه تخصصی رایانه ای با حضور بانوان طلبه و پژوهشگران این مدرسه و بانوان طلبه میبدی خبر داد.

صدیقه فاضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، گفت: با هدف تقویت مهارت نویسندگی و ارتقای توان پژوهشی طلاب در نگارش مقالات و پایان نامه یک کارگاه آموزش نرم افزارهای نور با حضور حجت الاسلام ابوالفضل ادهمی کارشناس رایانه در مؤسسه آموزش عالی  حوزوی حضرت زهرا(س) میبد برگزار شد.

وی افزود: حجت الاسلام ادهمی در این کارگاه با بیان ضروت استفاده از نرم افزارهای نور به معرفی مرکز تحقیقات نور پرداخت و یادگیری نرم افزارهای نور را راهی برای دستیابی به اطلاعات متقن در زمینه تألیف پایان نامه ها و مقالات حوزوی  برشمرد.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد ادامه داد: بانوان طلبه با نرم افزارهای جامع التفاسیر، جامع الاحادیث و دانشنامه اخلاق اسلامی به صورت گام به گام آشنا شدند و نحوه  خرید اینترنتی نرم افزار و آموزش نصب آن را نیز آموختند.

فاضلی از برگزاری کارگاه آموزشی) wordمقدماتی و پیشرفته) خبر داد و گفت: این کارگاه دو روزه با حضور حجت الاسلام ابوالفضل ادهمی کارشناس رایانه و جمعی از طلاب و اساتید سطوح  دو، سه و چهار میبد در مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را کاربرد word  در مقاله­ نویسی و پایان ­نامه­ نویسی، آموزش اطلاعات لازم برای استفادة صحيح و كاربردي از word برشمرد. 

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد تصریح کرد: در اين كارگاه مهارتي و پژوهشي که بيش از 20 نفر از طلاب اين مدرسه حضور یافتند، حجت الاسلام ادهمی راهكارها و ترفند هاي نرم افزار word در مقاله نويسي و سایر تنظیمات آن را به صورت مبسوط بیان کرد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha