سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سلیمانی

حوزه/ فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: مهم‌ترین هدف راهیان نور جوانان و نوجوانان هستند که سال گذشته بیش از هفت میلیون نفر از یادمان‌های شهدا در کشور بازدید داشتند که ۲ میلیون پانصد نفر آن از راهیان نور شمالغرب کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار یعقوب سلیمانی امروز در نشست خبری اصحاب رسانه آذربایجان‌غربی که در سپاه شهدای استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شیمیایی سردشت، اظهار داشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و شهادت صد نفر در حملات شیمایی سردشت سند مقاومت استان آذربایجان‌غربی می‌باشد.

وی ادامه داد: مردم آذربایجان‌غربی چهل سال است که با گروهک‌های ضد انقلاب و گروهک‌های تروریستی که از همه ظرفیت‌های خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کردند، مبارزه می‌کند و راهیان نور فرصتی است که این مجاهدت‌ها، رشادت‌ها و مقاومت‌ها را به نسل بعدی که دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند روایتگری کرده و منتقل کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور افزود: امروز دشمن تمام قدرت خود را به کار گرفته است تا دفاع مقدس را به فراموشی بسپارد و راهیان نور بستری است که در آن بتوان روحیه ایثار، شهادت، رشادت و مقاومت را ترویج داد و حملات دشمن را خنثی کرد.

وی بیان داشت: دفاع مقدس قله رفیع تاریخ انقلاب اسلامی و در امتداد عاشوار می‌باشد و آنچه که در عاشورا از رشادت، شهامت، شجاعت و از خودگذشتگی‌ها نمایان شد در دفاع مقدس هم بروز و ظهور پیدا کرده است.

سلیمانی، راهیان نور را امتداد حرکت حضرت زینب کبری (س) عنوان کرد و گفت: همان گونه که روایتگری‌های زینب کبری عاشورا را زنده نگه داشت، اگر دفاع مقدس هم به صورت دقیق و بدون تحریف روایتگری شود برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد و راهیان نور این ظرفیت را فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین هدف راهیان نور جوانان و نوجوانان هستند که سال گذشته بیش از هفت میلیون نفر از یادمان‌های شهدا در کشور بازدید داشتند که 2 میلیون پانصد نفر آن از راهیان نور شمالغرب کشور بوده است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور مدیریت را مشکل کنونی کشور عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین مشکل کشور مدیریت می‌باشد که راهیان نور در بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال تربیت نیروی‌های جهادی برای مدیریت کشور است و ارتباط 87 هزار خادم‌الشهداء دال بر این مطلب است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha