جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فدوی

حوزه/ جانشین فرمانده کل سپاه‌ پاسدران در یزد گفت: تغییر سیستم اقتصادی به آسانی امکان پذیر است و تا زمانی که ما به وسیله قاعده‌های دشمنان در عرصه‌های اقتصادی از جمله نفت عمل می‌کنیم، به نتیجه نمی رسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، دریادار علی فدوی، پیش از ظهر امرو در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصا 40 هزار شهید پاسدار و قریب به 100 هزار شهید بسیجی اذعان کرد: سپاه استان یزد در هر پنج حوزه فعال مأموریتی سپاه از جمله مقابله با تهدیدات سخت، مقابله با تهدیدات نیمه سخت، جنگ نرم، عرصه داخلی و عرصه خارجی نقش دارد.

وی، نقش فرمانده سپاه استانی را در هر نقطه جغرافیایی ایران اسلامی همچون نقش فرمانده کل سپاه دانست و افزود: با گذشت 30 سال از پایان جنگ هنوز تهدیدات سخت علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد در حالی که هیچ کس جرأت نکرده به سمت این کشور شلیک کند ولی در چهار حوزه دیگر دشمن به صورت دائم و شبانه روز در حال فعالیت ‌است.

جانشین فرمانده کل سپاه، سرمایه عظیم انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا وایثارگران با پیروی از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: حفاظت از این انقلاب و این سرمایه عظیم بر همه ما واجب و ضروری است و پاسداری در نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه خطیری است که پاسداران باید تلاش کنند از این وظیفه با سربلندی خارج شوند.

وی با ابراز تأسف از نفوذ نرم افزاری در عرصه های مختلف انقلاب یکی ازمصادیق آن را پیاده سازی سیستم اقتصادی آمریکایی از پیش از انقلاب در ایران و تداوم آن دانست و افزود: یکی از آثار منفی این سیستم آمریکایی، خام فروشی در کشور است که بارها رهبرمعظم انقلاب آن را خسران برای کشور می دانند و تمام دولت ها هم به خسران آن برای کشور اذعان کرده اند.

دریادار فدوی با یادآوری پیروزی های جمهوری اسلامی در عرصه های سخت  با رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای گفت: اگر در موارد سخت‌تری که پای جان در میان بوده موفق شدیم؛ تغییر سیستم اقتصادی آمریکایی به آسانی امکانپذیر است و تا زمانی که ما به وسیله قاعده‌های دشمنان در عرصه‌های اقتصادی از جمله نفت عمل می‌کنیم، به نتیجه نمی رسیم.

جانشین فرمانده کل سپاه، وعده های خداوند در قرآن به مؤمنان را یادآور شد و افزود: هر گاه در سخت ترین عرصه ها به قاعده های قرآنی پایبند بوده ایم به موفقیت های بزرگی هم رسیده ایم.

وی با ابراز تأسف از تبلیغات عده ای برای تحقق شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر»، بیان کرد: برخی در کشور با وجودی که دیدند کشورهای دیگر جهان از این موضوع آسیب دیدند با جعل حدیث و خرافه گرایی به تحقق این شعار دامن زدند و از استان های مذهبی از جمله یزد شروع کردند.

برپایه این گزارش، در این مراسم که با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد و جمعی از مسؤولین سپاه و استان یزد برگزار شد، سرهنگ رضا پورشمسی به عنوان فرمانده جدید سپاه الغدیر یزد معرفی و از زحمات ارزنده سردار فتح الله جمیری که به مدت دو سال فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد را عهده دار بود، قدردانی شد.

 سردار فتح الله جمیری ، چندی پیش به عنوان فرمانده سپاه حفاظت انصار المهدی(عج)منصوب شد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha