شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان بوشهر

حوزه / رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان بوشهر، تشکیل کلاس‌های نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، اقامه نماز جماعت، آموزش قرآن کریم، بیان احکام شرعی و اخلاقی، تحت پوشش درآوردن افراد نیازمند در دو محل جنوبی شهر بوشهر، قرائت قرآن به طور چرخشی در مساجد در ماه مبارک رمضان و ... را از فعالیت‌های این اتحادیه برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، علی اکبر قربانی ظهر امروز در مراسمی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی که با اهداف عالیه پس از پیروزی نظام جمهوری اسلامی بر سر کار آمد، رسالتی سنگین بر عهده گرفت و علیرغم مشکلات عدیده‌ای که بر سر راه تحقق اهدافش وجود داشته تا کنون توانسته که بر بسیاری از مشکلات موجود فائق آمد.


رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان بوشهر افزود: هرچند که هنوز در جامعه انتظارات بیشتری احساس کرده می‌شود، لذا تلاش‌های مستمر و شبانه‌روزی این نهاد چیزی نیست که از نظر اهل فن پنهان مانده باشد.


 وی با بیان این که اتحادیه انجمن‌های اسلامی بوشهر در راستای ارتقای  فرهنگ و ادب اسلامی استان گام برمی‌دارد، افزود: این اتحادیه با وجود مشکلات موجود با هدایت و ارشادگری‌های مسئولین ارشد آن سازمان از بدو تاسیس تاکنون در خدمت فرهنگ و ادب اسلامی در حد ممکن همکاری شایسته مبذول داشته است.


رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان بوشهر ادامه داد: امید است که سازمان مذکور بتواند در عرصه‌های مختلف همکاری لازم با تشکل‌های مذهبی به نحوه شایسته ادامه دهد.


قربانی، تشکیل کلاس‌های نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، اقامه نماز جماعت، آموزش قرآن کریم، بیان احکام شرعی و اخلاقی، تحت پوشش در آوردن افراد نیازمند در دو محل جنوبی شهر بوشهر، قرائت قرآن به طور چرخشی در مساجد در ماه مبارک رمضان و ... را از فعالیت‌های انجمن اسلامی استان بوشهر برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha