پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: مسئولین عالی وزارت امور خارجه در تعامل با کشورهای مختلف اقتدار و مطالبات نظام اسلامی را به خوبی نشان داده و جایگاه رفیع نظام را تعالی و ارتقا ببخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن خوشامدگویی و تقدیر از عملکرد وزارت امور خارجه اظهار داشت: بحمد الله در استان شاهد همگرایی و اتحاد در بین مردم و مسئولان هستیم و امیدواریم این مساله در بین همه مسئولین کشور برای پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی حاکم باشد.

وی با اشاره به دیپلماسی اقتدار در نظام اسلامی افزود : امیدواریم مسئولین عالی وزارت امور خارجه و وزیر محترم در تعامل با کشورهای مختلف اقتدار و مطالبات نظام اسلامی را بخوبی نشان داده و جایگاه رفیع نظام اسلامی را تعالی و ارتقا بخشند.

امام جمعه ارومیه با بیان جایگاه خاص آذربایجان‌غربی و ضرورت توجه به استان خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی بدلیل شرایط خاص جغرافیایی و همسایگی با سه کشور توجه و دقت بیشتر را طلب می‌کند و امیدواریم مسئولین کشور توجه خاصی به این استان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی به نقشه‌های مختلف دشمنان در تضعیف نظام اسلامی اشاره کرده و گفت : مسئولین و وزارت امور خارجه باید توجه و دقت بیشتری در روابط دیپلماتیک داشته باشند تا مانع از نفوذ عوامل مختلف و تضعیف نظام اسلامی گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha