شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
باقر درویش رئیس انجمن حقوق بشر بحرین

حوزه/ باقر درویش رئیس انجمن حقوق بشر بحرین گفت: موضع گیری خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین بیانگر موضع ملت بحرین نیست و بحرینی ها عادی سازی روابط با اسرائیل را بر نمی تابند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، باقر درویش رئیس انجمن حقوق بشر بحرین گفت: موضع گیری خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین بیانگر موضع ملت بحرین نیست و بحرینی ها عادی سازی روابط با اسرائیل را بر نمی تابند.

وزیر امور خارجه بحرین در مصاحبه ای با شبکه ای اسرائیلی در حاشیه کنفرانس منامه گفته بود: «می خواهم مستقیماً به اسرائیلی ها بگویم که این گونه درگیری ها و اختلافات را حل می کنیم».

 رئیس انجمن حقوق بشر تاکید کرد: این موضع وزیر خارجه بیانگر اراده مردمی نیست، بلکه بیانگر موضع رژیمی است که بحرینی ها را سرکوب کرده و فاقد مشروعیت و دموکراسی است.

وی افزود: ملت بحرین از حق ملت فلسطین در باز پس گیری سرزمین های اشغالی از دست رژیم غاصب اسرائیل حمایت می کند، امّا رژیم بحرین به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل است و شهروندان را از ابراز دیدگاه خود در مخالفت با عادی سازی روابط منع می کند.

وزارت کشور بحرین با ورود 6 شبکه رسانه ای اسرائیلی به منامه موافقت کرد و همچنین خاخام ها و مسئولین صهیونیستی از جمله "تسیپی لیونی" وزیر خارجه سابق رژیم غاصب در کنفرانس منامه حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha