سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه نماز جمعه، با اشاره به اینکه کتاب، معلم و پدر تأثیر مهمی در ابعاد خانوادگی، سیاسی،اجتماعی و فرهنگی جامعه دارند، گفت: بسیاری از این موارد نیاز به بررسی و درمان دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه نماز جمعه که در حرم امام حسین (ع) ایراد شد، با اشاره به اینکه کتاب، معلم و پدر تأثیر مهمی در ابعاد خانوادگی، سیاسی،اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد، گفت: در بسیاری از این موارد نیاز به بررسی و درمان دارد.

سید صافی افزود: بسیاری از مردم وقت زیادی را در شبکه های ارتباط جمعی صرف می کنند، لذا نیازمند ایجاد مبانی اجتماعی حقیقی برای هر کدام از انسان هایی هستیم که به وقت و عمرش اهمیت می دهند و باید در زندگی اولویت بندی داشته باشیم تا بتوانیم از عمر خود استفاده کامل را ببریم.

نماینده آیت الله سیستانی اشاره کرد: مشغول بودن کودکان به ابزار ها و دستگاه های جدید در طولانی مدت منجر به بیماری روانی خواهد شد.

امام جمعه کربلا با بیان اینکه ما باید شیوه استفاده از وقت خود را بشناسیم، گفت: بسیاری از مردم وقت خود را با کار های بیهوده مشغول کرده و شب را تا دیر وقت بیدار می مانند و به هنگام رفتن سر کار خسته و بی حوصله هستند.

وی افزود: چرا هر سخن منفی که در مورد دیگران گفته می شود، تصدیق می شود و بدون شناخت حقیقت امور تهمت می زنند و ناسزا می گویند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha