جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید صدرالدین قپانچی امام جمعه نجف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه نماز جمعه از دولت و پارلمان عراق خواست به توصیه آیت الله سیستانی در خصوص مبارزه با فساد و ارائه خدمات عمل کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه نماز جمعه از دولت و پارلمان عراق خواست به توصیه آیت الله سیستانی در خصوص مبارزه با فساد و ارائه خدمات عمل کنند.

سید قپانچی به کنفرانس اقتصادی منامه که توسط آمریکا و به بهانه ایجاد فرصت شغلی برای فلسطین و طرح فلسطین جدید برگزار شد، اشاره کرد و گفت: این کنفرانس به نتیجه مثبت نرسید و به اعتقاد ما نیرنگی برای توجیه معامله قرن و به رسمیت شناختن اسرائیل است.

وی تاکید کرد: این طرح هرگز اجرایی نخواهد شد و اسرائیل روز های آخر خود را سپری می کند و جهان اسلام دیگر عادی سازی روابط را نمی پذیرد و شاهد تظاهرات در تعدادی از کشور ها علیه این طرح بودیم.

امام جمعه نجف اشرف در بخش دیگر گفت: اظهارات ترامپ علیه مرجع دینی بزرگ (امام خامنه ای) قبل از اینکه درد آور باشد، تمسخر آمیز است.

وی ادامه داد: آمریکا بعد از اینکه ادعا کرد قدرت بزرگ است با شکست مواجه شد و قلدری و خودکامگی آمریکا در هم شکسته شده و روز به روز بر قدرت و وحدت ایران افزوده می شود.

سید قپانچی تصریح کرد: ترامپ از هویت ملت ها، مرجعیت و رهبران ما بی خبر است و اظهارات او بیانگر شکست نظامی و دیپلماسی است.

خطیب جمعه در خطبه دینی یاد آور سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) شد و به توصیه ها، احادیث و سیره آن حضرت اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha