جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: هدف از کنفرانس منامه زمینه سازی برای اجرای معامله قرن و تقویت و تحکیم سیاست عادی سازی روابط کشور های عربی به ویژه حاشیه خلیج فارس با اسرائیل است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله طی سخنانی به کنفرانس منامه که دو روز پیش در بحرین برگزار شد، اشاره کرد و گفت: هدف از این کنفرانس زمینه سازی برای اجرای معامله قرن و تقویت و تحکیم سیاست عادی سازی روابط کشور های عربی به ویژه حاشیه خلیج فارس با اسرائیل است.

وی افزود: معامله قرن و توطئه ها، کنفرانس ها و کارگاه های دیگر نمی تواند ملت ها را به عادی سازی روابط با اسرائیل قانع کند و رژیم صهیونیستی در نظر ملت های عربی و اسلامی، رژیمی غاصب و تأسیس شده بر پایه اشغالگری، تجاوز و تروریسم بوده و همچنان هست و ممکن نیست که همزیستی با آن یا اشغالگری فلسطین را بپذیرند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: ملت های عربی در روز های گذشته در بیشتر کشو ها و در فلسطین با معامله قرن و کنفرانس منامه و عادی سازی روابط مخالفت کرده و امیدواریم این مخالفت تمامی کشور های عربی و اسلامی را فراگیرد.

 شیخ دعموش اشاره کرد: در لبنان تمامی قدرت های سیاسی بر مخالفت با معامله قرن و تحریم کنفرانس منامه اجتماع داشتند؛ چرا که می دانستند خطر این معامله و پیامد های آن متوجه لبنان می شود به ویژه که بسیاری از فلسطینی ها در لبنان مقیم هستند.

وی تاکید کرد: معامله قرن نابود خواهد شد و به همراه آن شاخ شطان شکسته و فلسطین به پایتختی قدس آزاد خواهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha