پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبادی

حوزه/ نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا رفتند تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم، گفت: شهدا به بالاترین درجات انسانیت رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در بیرجند با بیان اینکه شهدا رفتند تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم، گفت: شهدا به بالاترین درجات انسانیت رسیدند و جان خود را که با ارزش ترین است در راه خدا فدا کردند.

وی با اشاره به آیه شریفه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»، گفت: شهدا زنده هستند و در نزد پروردگار روزی می خورند و از آنچه خدا به آنها عنایت کرده خوشحال اند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه حیات حیوانی بالاتر از حیات نباتی و حیات انسانی بالاتر از هر دوی اینها است، افزود: حیات انسانی یعنی دور بودن از رذایل اخلاقی و حیات انسانی یعنی داشتن فضایل اخلاقی است.

حجت الاسلام عبادی افزود: مستکبران عالم از جمله آل سعود، آمریکا و صهیونیست ها بدلیل خوی حیوانی که دارند می بینیم به راحتی آدم می کشند، اینها حیوانات انسان نما هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد فرهنگ آنها باعث می شود که شیفته غرب شوند و دل به وعده آنها بدهند، گفت: فرهنگ غربی یک فرهنگ مرده است که انسانیت برای آنها اهمیت ندارد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه فرهنگ غرب فرهنگ دروغ، تزویر و عدم صداقت است، افزود: ریشه تروریست در همین فرهنگ غرب است و اینها هستند که تروریست ها را پرورش می دهند و بعد از ترور بیش از 17 هزار نفر در جمهوری اسلامی ایران، باز به تروریست ها پناه می دهند.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به پیشرفت های علمی کشورهای غربی، گفت: نباید این پیشرفت ها را آنقدر بزرگ جلوه بدهیم که معایب غربی ها نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به جنایات غربی ها در جهان، گفت: رونق اقتصاد غرب از طریق غارتگری و چپاول ثروت دیگر کشورها شکل گرفته است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha