چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدرسه فیضیه

حوزه/ همزمان با مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع)، خاطره جانسوز واقعه خونین مدرسه فیضیه با سخنرانی مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مراسم سالگرد شهادت جانسوز ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) و خاطره تلخ واقعه خونین مدرسه فیضیه و ضرب و جرح عده ای از طلاب و علما و مردم بی دفاع بدست دژخیمان پهلوی امشب در این مدرسه مبارکه برگزار شد.

در این مراسم که عصرگاه  شنبه  ۸تیرماه در حیات مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، علما و فضلای حوزه علمیه قم، بهرام سرمست استاندار قم، شخصیت های برجسته ملی و استانی حضور داشتند.

آیت الله اعرافی در این مراسم گفت: آیت الله اعرافی یادآورشد: حرمت شکنی فیضیه آغاز شکل گیری فصل جدید انقلاب شد و امروز نیز سپاه شیطان و اهریمنان عالم با عهد شکنی و تحریم کشور و فشار حداکثری برای این مردم انقلابی با کمال وقاحت به ساحت مقدس مرجعیت و رهبری نظام اهانت کرده و این جایگاه را به خیال خام خود تحریم کرده است.

وی گفت: آنها به خیال خام خود می توانند که مقدس ترین مقدسات ما را تحریم کنند؛ امروزه دشمنان حتی مزدوران خود را نیز برای هجمه به ما ترغیب می کنند؛ در همین راستا در منامه کنفرانسی را تشکیل دادند که مثلا با اسراییل که دشمن خدا است روابط شان را عادی کنند.

مدیر حوزه های علمیه خطاب به دول عربی و اسلامی حاضر در این کنفرانس بیان کرد: اف و ننگ بر شما سران عربی که با دشمن خدا و رسول خدا دست دوستی دادید؛ کاری کردید که آن مردک آمریکایی بگویید سران عرب به شکلی سخن می گفتند که گمان می کردیم گویا آنها سران اسراییل هستند؛ اف بر شما که با رسول خدا به جنگ آمده اید؛ ننگ بر شما عهد شکنان و مزدوران که این چنین به امت و آرمان اسلامی ما خیانت کردید.

گفتنی است: این مراسم از طرف بیت مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی برگزار شد و در کنار مداحی که یکی از بخش های مراسم بود پیکر پاک یکی از شهدای گمنام جنگ تحمیلی نیز با حضور طلاب و فضلا تشییع شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha