پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ضرب و شتم نوجوان مسلمان هندی در کان پور شعار بت پرستی سر نداد

حوزه/ یک نوجوان ۱۶ ساله مسلمان در شهر کان پور هندوستان که از نماز جمعه به سمت منزلش بازمی گشت توسط هندوهای افراطی موتورسوار متوقف شد و به سبب مسلمان بودن به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از آناتولی، یک نوجوان 16 ساله مسلمان در شهر کان پور، در اوتار پراش توسط هندوهای افراطی مورد ضرب و شتم قرار گرفت. مقامات پلیس محلی گفته اند این نوجوان که محمد تاج نام دارد، پس از برپایی نماز جمعه هنگامی که به سمت منزلش بازمی گشت مورد حمله قرار گرفت.

موتورسیکلت سواران ناشناس در چند صدمتری منزلش وی را را به سبب اینکه کلاه کوفی (مخصوص مسلمانان) به سر داشته  متوقف کرده اند و سپس به اجبار از وی خواسته اند که شعارهای «بت پرستی» سر دهد. این نوجوان مسلمان در مقابل فشارهای آنان مقاومت کرده و به شدت توسط مهاجمین مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

تاج به خبرنگاران گفت: بدجوری مرا کتک زدند! آن ها تهدیدم کردند و گفتند که نبایستی کلاه کوفی به سر کنم. آن ها سپس از من خواستند که شعار «ستایش خدای رام» بخوانم و من نپذیرفتم. وقتی که مردم برای کمک به من از راه رسیدند، مهاجمین از محل گریختند.

شهر "کان پور"  بزرگترین شهر ایالت اوتار پرادش و نهمین شهر پرجمعیت هند محسوب می شود.

پلیس محلی گفته که تحقیقاتی برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده و مهاجمین را دستگیر می کند. لازم به ذکر است حوادث مشابه اخیرا در هندوستان به وقوع پیوسته اند. چندی پیش یک جوان مسلمان با نام تبریز انصاری در جارکند در ایالت شرقی هندوستان ساعت ها توسط هندوهای افراطی مورد شکنجه قرار گفت و هفته گذشته در اثرا جراحات وارده جان خود را از دست داد.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha