پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ویلاشهر-تودیع و معارفه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: باید هم برای دانش آموختگان و هم برای افرادی که در حوزه علمیه مشغول تحصیل هستند، برنامه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا بهرامی در جمع اساتید و طلاب مدرسه فاطمه الزهرا(س) ویلاشهر، گفت: حضرت زهرا(س) می فرمایند هرکس خالص ترین عمل خود را برای خدای متعال انجام دهد خداوند بهترین مصلحت را بر او نازل می‌کند یعنی ما کار را برای خدا انجام بقیه آن را رها کنیم

وی ادامه داد: امام حسن عسکری(ع) می فرمایند: اگر همه دنیا را لقمه ای کنند و به من بگویند آن را به شخصی بده که برای خدا کاری کرده است، من اظهار می کنم که هنوز نتوانستم حق او را ادا کنم .

وی خطاب به کادر و اساتید مدرسه گفت: با توجه به حضور ۴۰ طلبه در این مدرسه اگر این روند ادامه پیدا کند، مدرسه تعطیل خواهد شد و در صورت لزوم با مدارس اطراف ادغام خواهد شد، بنابراین باید برای جلوگیری از این اتفاق تلاش کنیم و قدم‌های جدی برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی تصریح کرد: باید هم برای دانش آموختگان و هم برای افرادی که مشغول تحصیل در حوزه علمیه هستند، برنامه داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان تاکید کرد: هر جایی که پرچم مکتب امام صادق(ع) برافراشته شود قطعاً نورانیت و معنویت آن باعث برکت و پیشرفت آن مکان و آن شهر خواهد شد و این مجموعه به عنوان یک مجموعه حوزوی معنوی و الهی باید سعی کنیم تا حفظ شود.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی با درخواست از هیئت امنا و امام جمعه ویلاشهر برای برگزاری جلسات منظم، خاطرنشان کرد: ما در هر سمتی که هستیم اگر برای خدا آمده باشیم باید وظیفه خود را انجام دهیم و تفاوتی نمی کند که چه مسئولیت و چه سمتی به عهده ما گذاشته شده باشد.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های خالصانه و متواضعانه ی چندساله ی خانم بهاءلو تقدیر و خانم عظیمی به عنوان سرپرست مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ویلاشهر معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha