پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی

حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام از خبرگزاری حوزه بازدید و در جریان فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام امروز یکشنبه نهم تیرماه 1398 با حضور در دفتر خبرگزاری رسمی حوزه با فعالیت های این رسانه حوزوی آشنا شد.

بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری و دیدار و گفت و گو با مسئولان، دبیران و کارکنان خبرگزاری حوزه از دیگر برنامه های آیت الله فاضل لنکرانی بود.

آیت الله  فاضل لنکرانی در اردیبهشت سال 1395 (ه.ش) پس از سالها تدریس و تربیت طلاب، به عنوان استاد نمونه حوزه علمیه قم مورد تجلیل قرار گرفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه در حاشیه این بازدید نشستی نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری میر عامل خبرگزاری حوزه و مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه و حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه داشت.

گفتنی است: انعکاس مستمر و به‌هنگام آخرین دیدگاه‌های مراجع عظام و بزرگان حوزه و اخبار مراکز، مدارس و مؤسسات حوزوی؛ تعامل خبری منظم با رسانه‌های جمعی کشور به ویژه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها؛ اعزام خبرنگار به خارج از کشور و تهیه گزارش‌های مبسوط از مؤسسات اسلامي و ديني مستقر در خارج کشور؛ اعزام خبرنگار به استان‌های مختلف، تهیه گزارش از مدارس علميه و مراکز حوزوی و گفت‌وگو با ائمه‌جمعه و مسئولان حوزوی و فرهنگی مناطق مختلف کشور از اهم فعالیت های خبرگزاری حوزه است.

از دیگر فعالیت‌ها و دستاوردهای این خبرگزاری می توان به پوشش خبری مناسب همایش‌های حوزوی، کشوری و بین‌المللی همراه با گفت‌وگوي اختصاصی با شخصیت‌های ملی و بین‌المللی و انعکاس نظرات آنان پیرامون جایگاه و وضعیت حوزه‌های علمیه و نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر رویدادهای جهان و مهم‌ترین مباحث روز ایران و جهان اشاره کرد.

خبرگزاری حوزه، وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌هاي علمیه بوده، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید کوهساری، مدیرمسئولی این خبرگزاری و حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته به عنوان مدیر رسانه و اطلاع رسانی حوزه، جانشینی مدیرمسئول را بر عهده دارند.

دفتر خبرگزاری حوزه در قم، بلوارامين، بلوار جمهوري اسلامي، کوچه شماره 2، پلاک 15 واقع شده است.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha