پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: خوشبختانه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون توطئه های دشمنان را خنثی ساخته است که را باید نعمتی الهی برای این نظام و ملت دانست.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به تشدید زورگویی های آمریکا علیه ملت ایران، اظهار داشت: در طول 40 سال از عمر  انقلاب همواره شاهد دشمنی های آشکار و پنهان دشمنان دین خدا به ویژه آمریکا بوده ایم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: در ماه های اخیر این فشارها سمت و جهت خاصی به خود گرفته اند و عده ای از سران کشورهای مرتجع منطقه که وجود انقلاب اسلامی را برای بقای خود واعمال ضدبشریشان خطرناک می بینند، فضای سیاسی را ملتهب می سازند و این امر باعث شده است که دشمنان بهانه ای برای حضور نظامی در منطقه داشته باشند.

امام جمعه سنندج با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران، گفت: سقوط پهپاد فوق پیشرفته و جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران هشداری جدی به زیاده خواهی های آمریکا و نیز شیطنت های دشمنان این انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه اقتدار و قدرت نظامی کنونی جمهوری اسلامی نسبت به اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، گفت: در این برهه خاص از تاریخ سیاسی جهان، ایران در منطقه به وزنه ای برای حفظ تعادل سیاسی و نظامی تبدیل شده است که این وضعیت زمینه ناخرسندی کشورهای حامی تروریست را فراهم آورده است.

ماموستا خدایی در ادامه سخنان خود اشاره داشت: بی شک اگر آمریکا و دیگر اذنابش از قدرت نظامی ایران بی اطلاع بودند حمله نظامی خود علیه این ملت را عملیاتی کرده بودند، ولی آنان به خوبی می دانند که بازنده اول و آخر عملیات نظامی علیه ملت ایران خودشان هستند.

این عالم اهل سنت اظهار داشت: خوشبختانه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون توطئه های دشمنان را خنثی ساخته است که را باید نعمتی الهی برای این نظام و ملت دانست.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه دشمنان ملت ایران به دنبال ایجاد تنش در منطقه به ویژه در داخل کشور هستند، بیان داشت: تشدید بی سابقه جنگ رسانه ای دشمنان و حامیان تروریست در سالهای اخیر رشد محسوسی داشته است و از این طریق به دنبال منحرف کردن افکار عمومی جامعه ایران از اصل ماجرا هستند.

وی در ادامه به برخی از جنایات آمریکا علیه ملت ایران در طول این 4 دهه اشاره کرد و گفت: همواره ملت ایران دشمنی های آشکار و پنهان دشمنان را لمس کرده اند، جنایاتی که هرگز از ذهن و یاد ملت ایران نخواهد رفت.

ماموستا خدایی گفت: رمز اقتدار ایران اسلامی وحدت ملت است، لذا هر کسی و یا هر گروهی که به صورت علنی یا غیرعلنی به دنبال ایجاد تفرقه در کشور باشد را باید عامل نفوذی و ستون پنجم دشمنان جهان اسلام به ویژه انقلاب اسلامی دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha