چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نعیم آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه ملت ایران با شعار خواستن و می‌توانیم توانستند پیشرفت کنند،گفت: غرب‌زده‌ها و رژیم پهلوی بیشترین ضربه را به ملت ایران وارد کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از دامغان، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، در جمع مسئولان و قشرهای مختلف مردم دامغان، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب به میزبانی مسجد جامع این شهر، با بیان اینکه فقر در جامعه با پشت‌میزنشینی مسئولان رفع نمی‌شود و این میز باید محل خدمت به مردم باشد، اظهار داشت: اگر مسئولان اعتبارات دولتی را خرج میز خود کنند دیگر اعتبار و بودجه‌ای برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی باقی نخواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه ملت ایران با شعار خواستن و می‌توانیم توانستند پیشرفت کنند و اکنون نیز باید این راه را ادامه دهند، تصریح کرد: دو واژه امید و می‌توانیم، رشد و توسعه کشور تداوم خواهد یافت و نگرانی از هیچ‌چیز نگران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه غرب‌زده‌ها و رژیم پهلوی بیشترین ضربه را به ملت ایران وارد کردند، افزود: برای کشور ما ننگ است که محصولاتی چون تخم‌مرغ و کَره را از کشورهای دیگر چون چین وارد کنند و چرا نباید از محصولات و تولیدات داخلی استفاده کنیم.

آیت الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه در سال رونق تولید نباید با کثرت تولید مواجه باشیم، خاطرنشان کرد: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب می‌بایست تلاش مضاعف در دستور کار مسئولان و مردم قرار گیرد و از این جریان و مقوله نباید غافل شد زیرا اتکا به تولیدات داخلی می‌تواند ما را از وابستگی به دیگر کشورها رهایی بخشد.

وی افزود: توانمندی‌های ملت ایران در جهان زبان‌زد است و هرکجا نیروهای بومی و محلی به کمک مسئولان شتافتند شاهد توسعه، پیشرفت و آبادانی باشیم لذا نباید از ظرفیت مردمی غفلت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha