جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کرفی

حوزه/ رئیس اداره اعزام معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: طرح تربیت محور در ۱۵ مدرسه و دبیرستان قم و اراک در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام کرفی در گفت و گویی با اشاره به طرح «تربیت محور» توسط دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری آموزش و پرورش اظهار داشت: یکی از طرح هایی که در دفتر تبلیغات اسلامی در حال اجرا می باشد، طرح «تربیت محور» است.

وی گفت: این طرح در ۱۳ دبیرستان و مدارس شهر قم و ۲ دبیرستان از استان اراک با همکاری ۱۵ تیم ۴ نفره در طول سال اجرا شده و اهم فعالیت آنان در موضوع «فعالیت تربیتی» بوده که تصمیم بر این شد که طرح مذکور در فصل تابستان نیز ادامه یابد.

رئیس اداره اعزام معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی زمان اجرای طرح «تربیت محور» را در طول سال تحصیلی اعلام و تصریح کرد: طبق مصوبه جدید قرار بر این شد که در تابستان نیز ادامه داشته باشد تا گروه های مذکور  بتوانند در طول دو ماه تابستان از اول تیر ماه تا پایان مرداد ماه فعالیت ویژه تربیت محور را ادامه دهند و برنامه مذکور به گونه ای تنظیم شده که هر تیم در ماه ۱۲۰ ساعت کلاس برگزار کرده و در مجموع دو ماه ۲۴۰ ساعت فعالیت خواهند داشت و طی این مدت هم می توانند حداکثر دو اردو برگزار کنند.

وی با بیان گزارشی از جلسه ای که با مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: در این جلسه، قرار بر این شد تا آموزش و پرورش کلیه امکانات موجود را در حد امکان در اختیار این طرح قرار دهند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha