پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله شاهچراغی در دیدار با جانشین ناجا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بحمدالله و با عنایت امام عصر (عج)، درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش نیروهای مسلح چون پلیس و در سایه حضور در صحنه مردم و خون شهدا، ایران از مقتدرترین و امن کشورهای دنیا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، صبح امروز در دیدار با جانشین فرمانده نیروی انتظامی، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با اشاره به حدیثی درباره خصایص اخلاقی نیکو، اظهار داشت: انسان خصایص زیادی دارد، اما نیکوترین آنها درستی و راستی و همچنین امانتداری و عدالت است که خوشبختانه پلیس در این زمینه خوش‌نام است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه پلیس ایران اسلامی نیروی عقیدتی و متشکل از افراد متدین و با ایمان است، تصریح کرد: این امر سبب می شود تا خصایص اخلاقی نیکو در ناجا دیده و لحاظ شود.

وی، امنیت ایران اسلامی را پایدار خواند و افزود: بحمدالله و با عنایت امام عصر (عج)، درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش نیروهای مسلح چون پلیس و در سایه حضور در صحنه مردم و خون شهدا، ایران از مقتدرترین و امن کشورهای دنیا است.

امام جمعه سمنان با اشاره به تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد تحولات خوبی در استان بوده‌ایم که امیدواریم این تحولات از این پس نیز تداوم یابد.

گفتنی است، جانشین فرمانده نیروی انتظامی امروز برای حضور در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان سمنان به این استان سفر کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha