جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایوب سلیمانی

حوزه/ سردار سلیمانی با بیان اینکه تأمین نظم و امنیت در کنار پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله رسالت‌های پلیس است، تصریح کرد: ناجا همواره خدمتگزار مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سردار ایوب سلیمانی، پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی، ماموريت های نيروی انتظامی را در دوبخش كلی تامين امنيت و نظم برای مردم و پاسداری از ارزش های اسلامي دسته بندی كرد و اظهار داشت: تنها دو نهاد نيروی انتظامی و سپاه پاسداران وظيفه دفاع از ارزش های انقلاب را رسما برعهده دارند.

وي اين دو ماموريت بزرگ را حساس و پيچيده خواند و با بيان اينكه امنيت نياز اصلي زندگي اجتماعی است، تصریح کرد: بی ترديد بدون وجود امنيت پايدار توسعه ابعاد ديگر جامعه با مشكل مواجه خواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا، ملت بزرگ ايران را ملتی ارزشمند توصيف و افزود: مردم ما به ارزش ها و آرمان های انقلابی و اسلامي ايمان دارند و می خواهند پرچم اين ارزش ها در جامعه بر افراشته باشد.

سردار سليمانی، پليسی را شايسته اجرای اين ماموريت های مقدس و ارزشمند دانست كه خود در تراز انقلاب اسلامي باشد.

وي به فرمايشات رهبر معظم انقلاب در ديدار با فرماندهان ناجا اشاره و خاطرنشان كرد: حضرت آقا علاوه بر اقتدار كه ويژگی همه پليس های جهان است انتظار دارند، نيروی انتظامی يار مهربان مردم باشد.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه به بخش های ديگری از فرمايشات فرمانده معظم كل قوا اشاره كرد و گفت: طبق فرمايش ايشان ناجا بايد نماد اشداء علی الكفار، رحماء بينهم باشد.

سردار سليمانی برخورد قاطع و سخت با مجرمان حرفه ای و سابقه دار از جمله اراذل و اوباش و سارقان مسلح و سوداگران مرگ را ماموريتی روشن توصيف و خاطرنشان كرد: در برخی حوزه ها مهرباني در عين اعمال قانون كمی سخت و پيچيده می شود.

جانشين فرمانده ناجا افزود: در همين راستا نيروی انتظامی بايد نيروهايی را استخدام ، تربيت و رشد دهد كه در هر دو مقوله مسلط بوده و جمع هر دو وجه را دارا باشند.

وي انتخاب فرماندهان و مديران در نيروی انتظامي را امری حساس دانست و با بيان اينكه براي انتخاب و انتصاب يك فرمانده با تامل و دقت فراوان عمل مي كنيم، گفت: به همين منظور واحدی مستقل داريم كه به امر انتخاب و صيانت از فرماندهان می پردازد.

سردار سليمانی با اشاره به حضور 4 ساله سردار  روح الامين قاسمی به عنوان فرمانده انتظامی در استان سمنان، عملكرد اين فرمانده را مطلوب و مورد رضايت فرماندهان ناجا برشمرد.

وي با اشاره به انتخاب سرهنگ عبداله حسنی به عنوان فرمانده جديد استان سمنان، ابراز اميدواری كرد که اين روند مناسب در ارائه خدمات انتظامی به مردم و تامين امنيت استان ادامه يابد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha