شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سرهنگ عبدالله حسنی - نیروی انتظامی سمنان

حوزه/ فرمانده جدید انتظامی استان سمنان گفت: نیروی انتظامی در جهت احقاق حق مردم کوتاهی نخواهد کرد و دست متجاوزین به حقوق مردم را قطع می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی، پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان سمنان، اظهار داشت: از عنایت سردار اشتری ، فرمانده محترم ناجا و همکاران گرانقدرشان بواسطه ی اعتماد به اینجانب تشکر می کنم.

فرمانده جدید انتظامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به شناختم از استان سمنان ، به گونه ای عمل خواهم کرد که در پایان ماموریتم ، شرمنده شهدای گرانقدر و مردم شریف استان نباشم.

وی با بیان اینکه تلاش خواهم کرد تا مشی سردار قاسمی را در استان ادامه داده و پیگیر برنامه ها و تحقق اهدافی باشم که ایشان بنا نهاده بودند، افزود: امانت داری ، مردم داری و صداقت سردار قاسمی بعنوان مولفه های  ارزشمندی است که من نیز تلاش خواهم کرد تا آن را ادامه دهم.

سرهنگ حسنی خاطرنشان کرد: توجه به کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی و همراه نمودن این عزیزان از جمله مواردی است که جزء برنامه ها و اهداف اینجانب در نیروی انتظامی استان می باشد.‌

وی با بیان اینکه قطعا تمام تلاش و توان خود را بکار خواهم گرفت تا اسباب رضایت خداوند سبحان و مردم شریف این استان را فراهم آورم، گفت: نیروی انتظامی در جهت احقاق حق مردم کوتاهی نخواهد کرد و دست متجاوزین به حقوق مردم را قطع می کند.

 

کاهش ۳۲ درصدی جرائم  در سمنان

سردار روح الامین قاسمی،فرمانده سابق انتظامی سمنان نیز دراین مراسم، اظهار داشت: از روز نخست انجام ماموریتم در استان سمنان با توکل به کار خود را شروع نموده و محوریت کار خود را در راه اعتلای امنیت در سطح استان سمنان به انجام رساندم.

وی افزود: ارتقاء امنیت عمومی استان ، مبارزه با سارقین خرد و کلان، مبارزه با  قاچاقچیان ، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کاهش سوانح و تکریم ارباب رجوع از مهمترین برنامه های من در طول مدت زمان حضور در استان سمنان بود.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: کاهش ۳۲ درصدی جرائم، کشف بیش از ۳۲ تن مواد مخدر با افزایش ۲۸۴ درصدی ( ۱۶ درصد کاهش وقوع و ۱۹ درصد افزایش کشف)، کاهش ۲۹ درصدی تلفات سوانح رانندگی  و افزایش ۳۸۴ درصدی کشف قاچاق کالا و ارز از مهمترین اقدامات همکاران من در طی مدت ماموریت اینجانب در سطح استان سمنان است.‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha