چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد رضا برته مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه

حوزه/ مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه گفت: رسانه حوزه، تلاش دارد تأثیر حضور روحانیت در اجتماع را برای مردم تبیین کند که تا چه حد این حضور موجب کاهش بزهکاری ها و ناهنجاری ها در سطح جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه در حاشیه بازدید آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از خبرگزاری و نشریه افق حوزه که ظهر امروز یکشنبه 9 تیرماه 1398 صورت گرفت، بیان داشت: یکی از شئون خبرگزاری و نشریه افق حوزه اطلاع رسانی خدمات و دستاوردهای علمی و فرهنگی حوزه های علمیه به اقشار مختلف جامعه است.

 

وی اطلاع رسانی در زمینه خدمات اجتماعی حوزه و خدمات طلاب و روحانیت در جامعه را از دیگر فعالیت های رسانه حوزه دانست و افزود: به دنبال این هستیم که تأثیر حضور روحانیت در اجتماع را برای افراد روشن کنیم که تا چه حد این حضور موجب کاهش بزهکاری ها و ناهنجاری ها در سطح جامعه شده است.

 

مدیر اطلاع رسانی و رسانه حوزه های علمیه، مجال دادن به طلاب جوان حوزه، عزیمت طلاب به شهرستان ها، اعزام طلاب به حوزه بین الملل، راه اندازی صفحه عربی در افق حوزه، منحصر نشدن به حوزه قم و ایران و فعالیت بین المللی و انتشار اخبار علما و بزرگان دیگر کشورها به ویژه عراق در نشریه افق حوزه را از دیگر فعالیت های رسانه ای حوزه برشمرد.

 

بررسی مبانی نظری و فقهی شعارهای سال و بیانات رهبر معظم انقلاب، بازخوانی شخصیت های حوزوی، تولید ویژه نامه های حوزوی مطابق با نیازها، همکاری با برخی نشریات حوزوی و غیرحوزوی دارای جامعه مخاطب بالا و ... از دیگر فعالیت هایی بود که حجت الاسلام والمسلمین برته به آنها اشاره کرد.

گفتنی است: در این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید کوهساری، مدیرعامل خبرگزاری حوزه نیز گزارشی از فعالیت های خبرگزاری حوزه را خدمت آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی ارائه کرد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha