جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید جواد نقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی گفت: وزیر دفاع آمریکا به ترامپ هشدار داده بود که اگر با ایران وارد جنگ شود، ایران ابهت پوشالی آمریکا را در ظرف نیم ساعت از بین خواهد برد، ملت ایران یک ملت شهید پرور است و آماده برای دفاع از عقائد و کشورشان هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نقوی مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور و رئیس نهضت بیداری امت مصطفی پاکستان گفت: دلیل اصلی انصراف ترامپ از جنگ ترس از سلاح جدید ایران بود، زیرا وزیر دفاع آمریکا به ترامپ هشدار داده بود که اگر با ایران وارد جنگ شود، ایران ابهت پوشالی آمریکا را در ظرف نیم ساعت از بین خواهد برد. ملت ایران یک ملت شهید پرور و آماده برای دفاع از عقائد و کشورشان هستند.

رئیس نهضت بیداری امت مصطفی (ص) در ادامه اظهار داشت: ترامپ می خواست با نشان دادن قدرت جعلی خود ایران را بترساند، اما در هدف پلیدش موفق نشد، چون ایران اسلامی با نابود کردن پهباد پیشرفته آمریکایی نشان داد که ایران قدرت نابود کردن آمریکا را دارد.

وی در مورد فتنه اخیر نصیری های به اسم شیعه اظهار داشت: دشمنان با برنامه ریزی در حال فعالیت علیه شیعیان پاکستان هستند و می‌خواهند در مقابل شیعه جعفری شیعه جعلی به وجود بیاورند، اما شیعیان واقعی کسانی هستند که از تعلیمات امام جعفر صادق (ع) پیروی می کنند و هرکس ضد تعلیمات امام صادق (ع) عمل کند بدانید شیعه جعلی است، تعلیمات امام (ع) در اصول کافی و فروع کافی با جزئیات درمورد توحید، نبوت، نماز و روز و ارکان دین آمده است، هرکس این دستورات امام (ع) قبول نکرده و بخواهد فقه جعفری را به گونه دیگری نشان دهد بدانید این شیعه انگلیس است.

مدیر حوزه علمیه العروة الوثقی لاهور پاکستان شیعه انگلیسی را خونخوارتر از بنی امیه خواند و اظهار داشت: هر کاری که مطابقت با قرآن باشد در فقه شیعه است و بقیه توطئه دشمن است، در دوران امام جعفر صادق (ع) هم بنی امیه توطئه کرده بودند، اما امام (ع) توطئه بنو امیه را ناکام گذاشت و امروز هم توسط انگلیس توطئه جدیدی علیه شیعیان شروع شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha