شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله شیخ عیسی قاسم

حوزه/ رهبر انقلابیون بحرین گفت: دغدغه امروز جمهوري اسلامي تنها براي كشور خود نيست و دغدغه جهان اسلام را دارد و قطعا در اين راه پيروز مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،آیت الله عيسي قاسم امروز در نشست بررسي مسائل بحرين كه در دانشگاه قم برگزار شد، عنوان كرد: نور ايمان انسان را به سمت سازندگي دنيا و خلاقيت جهت خدمت به مردم هدايت مي‌كند و بايد در دانشگاه كنار علم به موضوع ايمان نيز توجه ويژه شود.

 

وي افزود: علم به انسان قدرت مي‌دهد كه شرايط را تغيير دهد ولي اگر اين علم در كنار ايمان نباشد، به انسان ضرر مي‌رسانند؛ علم و ايمان بايد در كنار هم باشند تا باعث سازندگي شود و در دانشگاه قم ايمان و علم در كنار يكديگر است و اين بسيار ارزشمند است.

 

رهبر انقلابیون بحرین  با بیان این که عشق به جمهوری اسلامی ایران، در قلب آزادگان جهان است

 بيان كرد: آمريكا امروز با تمام جهالت و دشمني مي‌خواهد در هر عقلي، قلبي و تفكري حضور داشته باشد و در مقابل آن يك جمهوري مبارك به نام جمهوري اسلامي ايراني قرار دارد كه نه با زورگويي بلكه با اخلاص و بشر دوستي مي‌خواهد بر قلب‌ها، عقل‌ها و افكار نفوذ پيدا كند و اين يك جنگ تمام عيار است.

 

وي ادامه داد: ايران تصوير رحمت خداوند و قرآن است و امروز نقش مهمي در جهان اسلام دارد و اقدامات جمهوري اسلامي براي تمام جهان اثر بخش است؛ ايران براي پيروزي جهان اسلام و مقابله با زورگويي آمريكا در حال فداكاري است و هزينه اين فداكاري را مي‌دهد.

 

ايران هيچ نگراني براي تامين امنيت مرزهاي خود ندارد

آیت الله عيسي قاسم تصريح كرد: با قدرتي كه جمهوري اسلامي ايران دارد و با وجود رهبري عالم و مقتدر  در راس اين كشور، هيچ نگراني بابت مرزها و امنيت ايران وجود نخواهد داشت و دغدغه امروز جمهوري اسلامي تنها براي كشور خود نيست و دغدغه جهان اسلام را دارد.

 

وی گفت: دانشگاهيان و اساتيد دانشگاه مردان موثر در جنگ برابر سلطه امريكا هستند و اقدامات آنان بسيار ارزشمند است و اميدواريم جمهوري اسلامي در اين جنگ به پيروي كامل برسد كه پيروزي انقلاب اسلامي، در كل جهان اثر بخش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha